Banner

SEN'den Uzaklaştırma Beni !

Biliyorum her sıkıntı Senden uzaklaşmamdan kaynaklanıyor, biliyorum mutluluğu başka yerlerde aramaya kalkıştığımda yüreğim sıkışıyor beni ikaz ediyor, biliyorum Sen sevdiğin için ikazlarda bulunuyorsun,biliyorum ama öyle bir gaflet bürümüş ki dört bir yanımı…üzülüyorum …

Boşluk halinde insan dünyayı boş gözlerle izliyor..Aklı almıyor yapılanları/yapılmayanları..Haksızlıkları,saygısızlıkları,dikkatsizlikleri…Güllük gülistanlık olmayan hayatta kimse kimseyi anlamıyor,mutlu edemiyor..İnsan anca kendi isterse mutlu olabiliyor huzuru bulabiliyor.Ruhunu besleyecek şeyler huzuru da yanında getiriyor beklentiler ve gerekleşemeyenler de insanı kara deliklere çekmeye çalışıyor.Çekilmemek için direniyorsun.Kırılmalara rağmen,haksızlıklara rağmen direniyorsun çünkü yüreğin sevgisini söndürmemiş onun için direniyorsun her türlü olumsuzluklara rağmen direniyorsun..

Hayat bir roman ve herkes kendi romanın kendi yazıyor ..Yaşananları da senin yazdığın gibi kimse anlamıyor/anlayamıyor.Ve seni anlamaya yakın kişilere yakın olmak için adımlar atıyorsun.Belki de sen bile kendini anlamıyorsun da kendini okuyabilmek için başkalarının yürek seslerine ihtiyaç duyuyorsun! Kendini okumana yardımcı olan yüreklerle karşılaşmak öyle zor kii …Belki de zaman gerekiyordur, bir şeyler yaşamalısındır, yüreğin yaralanmalıdır da öyle okumalısındır kendini ,kim bilir..

 Hiç kimse anlamasa SEN beni anlıyorsun ya..Şükür.Hiç kimse beni tanımasa da SEN beni tanıyorsun ya Şükür.Hiç kimse gözyaşlarımın ya da tebessümlerimin gerçek yüzünü bilmiyorsa SEN anlıyorsun ya Şükür…

Yorum Gönder

0 Yorumlar