* YAZARLARIMIZDAN SİZİN İÇİN SEÇTİĞİMİZ BLOG YAZILARI *

Ne Güzel Olur Zor Görüneni Tanısam

Benim acilen; ince düşünen, bir çocuğu bile kırmaktan kaçınan ,önce başkalarını sonra kendi menfaatlerini düşünen biriyle tanışmam lazım…Öyle biri varsa bunu gözlerimle görmek istiyorum, menfaatlerini göz ardı etmiş birinin anlattıklarını dinlemek hayatından ders almak istiyorum..

Bu hayatın bu kadar da bitik olmadığını bana inandıracak bir dost istiyorum.İnsanlık ölmedi biliyorum ama insanlığı bir bütün halinde birinin gözünde gönlünde görmek istiyorum..Sevginin gerçek anlamını bilen ve hayatını bu noktadan genişleten birini tanımak ,ümitlenmek istiyorum..

Şikayet etmeyen birini tanımak istiyorum..ŞÜKÜR kelimesini candan söyleyen birini bir sefer bile olsa görmek /tanımak istiyorum..

İnsanları tanımak adına gerçekleri görüyor olmak midemi bulandırıyor bazen..Katı bir insan mıyım bilemiyorum  ama riyakarlıktansa  böyle katı biri olarak algılanmayı tercih ederim.. Menfaat ve bencillik insani tüm vasıfların önüne geçmiş artık..Ve bu bir salgın gibi yayılıyor bu durum beni ürkütüyor en az sizi ürküttüğü kadar …

Yapılan her hata da kendini haklı gören bir insanlık var artık..Herkes haklı herkes mağdur! Güçlü, haklı olmuş! Ağzı en iyi laf yapan itibar görüyor..Menfaat, söz olmuş, para olmuş, itibar olmuş…Olmuş da olmuş insanlık doğru yoldan şaşmış..

Bizi de Okusana ;) × +