* YAZARLARIMIZDAN SİZİN İÇİN SEÇTİĞİMİZ BLOG YAZILARI *

BOĞULUYORUM

Boğuluyorum.
Yalanların ve doğruların girdabında dönüyor,
En kuytu bilinçaltıma batıyorum.
En çocuksu kırgınlıkları,
En yoğun umutsuzlukları yaşıyorum.
En ummadık zamanda, kalmıyor zamanım,
Oksijenim bitiyor, boğuluyorum.
Basit cümleler kuruyorum,üstü kapalı olmayan.
Garip bir karabulut kaplıyor atmosferimi.
Rüyalar görüyorum yatınca,
Kalktığımda kabusa dönüşüyorlar.
Yatınca dikiyorum gözlerimi tavana,
Yıldızları sayıyorum.
Sıfırla sonsuz arasında değişen değerler veriyorum kaderimin bilinmeyenine.
Varla yok arası bir sonuç çıkıyor,yatıyorum.
Bu gece uyumak istiyorum.
Son defaya mahsus gökyüzüne bakıyorum.
Ya beyaz çarşafa kara lekeler,
Ya siyah gömleğe çamaşır suyu.
Martıları arıyorum çöplüklerde,
Parçalanmış şiirler duyuyorum kırık kanatlı.
İçimdeki atıklarla paslanmış okyanuslarda,
Gözümü son defa geleceğe dikip,
Hayallerimden alınan iki tüp umudu,
Bu defa bileklerini keserek gerçeklerimin,
Ben ,
Ben kendim bu okyanusa döküyorum.
Melodiler öksürüyorum ve sanırım,
Bu tüp bitti ,boğuluyorum.

Bizi de Okusana ;) × +