* YAZARLARIMIZDAN SİZİN İÇİN SEÇTİĞİMİZ BLOG YAZILARI *

[1mk] Yusuf'un Sevgi'si..


Ruhumun Cesareti


Hayatta vereceğiniz bazı kararlar dönüm noktanız olur. Evlilikde böyle bir karardır. Ya hayatınızın en doğru kararını verip mutlu olursunuz yada en yanlış kararı verip mutsuz olursunuz. Benim hikayemde böyle başladı. İçimde kalmış umutlarım vardı hani herkesin kendine sakladığı öyle bir anda çıktı karşıma Sevgi. Adını yansıtan bir kalbi var bence hani sevmekten kaçmayan, sonsuz denilen sevgiyi hiç sorgulamadan önünüze seren bir Sevgi..

İnsanın yüreği ne zaman hızla atar bilirmisiniz. Sevmekten korkmadığınızda. Korkuyorsan eğer sevmekten birçok şeyi kaybedebilirsiniz. Neyse ki ben korkmayanlardanım.
Yusufu ilk arkadaşlarımın arasında gördüm. Hani insan kendini tanır ya öyle tanıdım onu birden. Utanmasam ve gerçekten kalbin anahtarı olsa idi o ilk gün ona verirdim anahtarı. Sonsuz sevgi olacak bizimkisi eminim buna çünkü insanın bir kalbi vardır ve sahibi tekdir o kalbin. Yusuf da artık sahibi kalbimin..

Aklımda hiç yoktu ama oluverdi. Telefonunu istedim-ki sonradan bende yapmayı çok istedim ama yapamadım cevabını almıştım- o gece uzun uzun konuştuk. Öyle içtendi ki ve bana yaptığı güzellikleri anlatsam bir masal gibi gelir. Ve sanırım aşkın sevgi halini yaşıyorum ben en güzelinden..

O gece uzun uzun konuştuk. Telefonu kapattıktan sonra uzun uzun düşündüm onu. Sabah ilk mesajı ben atmak istedim.
- Naber, nasılsın?
- Eşim yanımda olduğu için müsait değilim sonra görüşelim.

(…) kendimi üç noktada kaybettim.

Eğer ona bu gerçeği söylemeseydim bir gün mutlaka öğrenecekti ve çok üzülecekti yalan söylediğim için. Pişman değilim gerçeği bilmeliydi. Bir süre görüşmedik. Ama ben onu kaybedemezdim. Sürekli aradım sordum. Bilirsiniz eğer sevgi giderse kalpten ruhunuz kirlenir.

İnsanların anlamalarını beklemiyorum. Kimsenin anlamayacğına eminim bu yüzden bilmeyecek kimse. Arkadaş ortamlarında neredeyse selam bile vermiyoruz birbirimize. Bu beni üzüyor ama olsun o benimle..

İnsan sevdiği zaman gerçekten umurunda olmuyor kimse. Ne kadar engel olunsada biz artık ayrı olamayız. O giderse hayatımdan. Nefesim kesilir ve canım boğazıma dizilir. Eski eşimin sevgi ye yaptıkları ve ailemin yaptıkları onu benden ara ara ayırsada biz yinede hep beraberiz. Ve ben bu Sevgi'nin değil hayatımdan bir saniye bile yanımdan ayrılmasını istemiyorum o benim mutlu biten masalım ve hep öyle kalacak..

Aşkımı yüreğime sığdıramıyorum artık. Nasıl anlatılır ki? Sen bir rüyanın ortasında gerçeğe uyanırsın ama rüyan hala devam eder. Yada masal mı demeliyim? Masalımın kahramanı?

Sahi masalım mısın sen benim sonu mutlu biten..

Sahi sen mutlu biten masalımın kahramanı mısın..

Sevgi'nin Yusuf'u..


--
2/05/2011 04:30:00 AM tarihinde Ruhumun Cesareti tarafından 1mk adresine gönderildi

Bizi de Okusana ;) × +