[1mk] Parça Parça ama Paramparça Değil!


KARA YILDIZ

Kara bir yıldız parladı uzaktan… Kara yıldız olur mu? Oldu işte… Kapkara bir yıldız parladı uzaktannnn…. Kara parlar mı? Deme… Parladı işte… Kömür gibi ışıldadı… Gözlerini pörtletip de üzerime hasta mıyım diye diklenme! Kömür gibi kara yıldız ışıldar işte… Işıldadı… Sen hiç yerin bilmem kaç metre altında bir zindanda kömür bulmak adına çalışan adamı tanıdın mı? Yazık… Onlar sana anlatırdı kömürün nasıl ışıldadığını… Peki diyeceksin lafı uzatma! Eee n'olmuş kara yıldız(!) parladıysa? Tatlım bunca laf boşuna kara yıldız parladı uzaktannn… çok uzaktı ya zaten parladı ve kaybetti izini… Hepsi bu!

KELİME FLÖRTÜ

Bir kelime düştü önce zihnime, sonra şöyle döndü bir dilimde… Ve parmaklarıma kadar değdi ucu. Zihin emretti dile söyle ve yaz hadi! Parmaklar tüm Rabbimin emaneti bedenim gibi telkine uyup yazıverdi… Evet ve nihayet kelime zihinden kaleme düşeyazdı… Bu yüzden özi yazdı… En büyük flörtüm kelime şimdi… Hiçbir erkek değmemişken tenime, (saç) telime o kelime çoğu zaman bütün bedende geziverdi. Bedenime de ruhuma da sahip oldu işte… Ne bir zihnin telkini, mantığın yetisi yer ediyor şimdi… Sadece Kelimenin diktesi!... Kelimeeeee hadi düştün dile…. İyisin yine….Seviyorum Seni…..ve biliyorum karşılıksız değil bu sevgi….: )

UYKU

Uyku kelimesi nereden türemiş acaba? Uyumaktan biliyoruz elbette ama uyumak nerden işte…. Uyumlu olmak. Herkes aynı saatte aynı şeyi yapmasından uyumlu olmasından mı gelir uyumak? Uykuya dalmak. Peki neden "uyuyan prenses" türer. Çocuklar güzelleşsinler büyüsünler diye bir uydurma mıdır bu? Bu bir uykulu uydurma olduğu için "uy" kelimesinin tekerrürü müdür uyku? :)

Ahhh çok uykum var… Bu cümle çalışanların "Sık Kullanılanları" el altı

Ben çocukken babam işten gelince göğsüne yatar oracıkta uyuyakalırmışım anlattıklarına göre. Bu hep böyleymiş… Günün klasiği… 3 çocuk babası evin reisi işten gelir ve ortanca çocuk göğsüne yatar uyuya kalır… Buldum büyüyeli neden uykusuzum ben… yatacak gerçek 2. bir göğse muhtacım ben!



--
2/01/2011 08:47:00 AM tarihinde Kelime Yığıcısı tarafından 1mk adresine gönderildi

KARA YILDIZ

Kara bir yıldız parladı uzaktan… Kara yıldız olur mu? Oldu işte… Kapkara bir yıldız parladı uzaktannnn…. Kara parlar mı? Deme… Parladı işte… Kömür gibi ışıldadı… Gözlerini pörtletip de üzerime hasta mıyım diye diklenme! Kömür gibi kara yıldız ışıldar işte… Işıldadı… Sen hiç yerin bilmem kaç metre altında bir zindanda kömür bulmak adına çalışan adamı tanıdın mı? Yazık… Onlar sana anlatırdı kömürün nasıl ışıldadığını… Peki diyeceksin lafı uzatma! Eee n'olmuş kara yıldız(!) parladıysa? Tatlım bunca laf boşuna kara yıldız parladı uzaktannn… çok uzaktı ya zaten parladı ve kaybetti izini… Hepsi bu!

KELİME FLÖRTÜ

Bir kelime düştü önce zihnime, sonra şöyle döndü bir dilimde… Ve parmaklarıma kadar değdi ucu. Zihin emretti dile söyle ve yaz hadi! Parmaklar tüm Rabbimin emaneti bedenim gibi telkine uyup yazıverdi… Evet ve nihayet kelime zihinden kaleme düşeyazdı… Bu yüzden özi yazdı… En büyük flörtüm kelime şimdi… Hiçbir erkek değmemişken tenime, (saç) telime o kelime çoğu zaman bütün bedende geziverdi. Bedenime de ruhuma da sahip oldu işte… Ne bir zihnin telkini, mantığın yetisi yer ediyor şimdi… Sadece Kelimenin diktesi!... Kelimeeeee hadi düştün dile…. İyisin yine….Seviyorum Seni…..ve biliyorum karşılıksız değil bu sevgi….: )

UYKU

Uyku kelimesi nereden türemiş acaba? Uyumaktan biliyoruz elbette ama uyumak nerden işte…. Uyumlu olmak. Herkes aynı saatte aynı şeyi yapmasından uyumlu olmasından mı gelir uyumak? Uykuya dalmak. Peki neden "uyuyan prenses" türer. Çocuklar güzelleşsinler büyüsünler diye bir uydurma mıdır bu? Bu bir uykulu uydurma olduğu için "uy" kelimesinin tekerrürü müdür uyku? :)

Ahhh çok uykum var… Bu cümle çalışanların "Sık Kullanılanları" el altı

Ben çocukken babam işten gelince göğsüne yatar oracıkta uyuyakalırmışım anlattıklarına göre. Bu hep böyleymiş… Günün klasiği… 3 çocuk babası evin reisi işten gelir ve ortanca çocuk göğsüne yatar uyuya kalır… Buldum büyüyeli neden uykusuzum ben… yatacak gerçek 2. bir göğse muhtacım ben!



--
2/01/2011 08:47:00 AM tarihinde Kelime Yığıcısı tarafından 1mk adresine gönderildi

BU HAFTA EN ÇOK OKUNAN

Sosyolojik Bir Kurum Olarak "Boş Zaman Değerlendirmesi"