[1mk] kartalizma_okan da 1M Kalem de Yazıyor - Bir milyon kalem

Bir milyon kalem

Blog yazarları topluluğu

24 Şubat 2011 Perşembe

[1mk] kartalizma_okan da 1M Kalem de Yazıyor

İlk yazımı bir selamla gerçekleştirmek istedim. Selam. Güle güle. Duur dur tabii ki öyle değil yahu. Ben Karalama Defterim isimli blogumu bir kaç günlük düşünce sonucu başlatıp "saçma" gelebilecek yazılardan (aslında hepimiz başta çaylaktık) daha makul ve mantıklı yazılara ilerledim ve şimdi bu adreste de yazmaya gayret edeceğim. İlgilendiğim konular dersem bir erkek olarak mutlaka spor. Tamam tamam spor değil futbol! Ancak bu konuda çok yazmam. Tam da bu noktada bir açıklama yapmalıyım, ismimin kartalizma_okan olmasıyla ilgili. Mahlas bulma konusunda sıkıntılıyım bu yüzden çocukluktan gelme mahlasımla başladım ve devam ettim. Anlaşıldığı gibi Beşiktaşlıyım.

Siyaset, mizah, karikatür, edebiyat falan filan işte herkesin ilgilendiği konulardır benimki de. Ha biraz da takıntılıyımdır. Mesela blogumda bir klişeler serim vardır.

Kısaca her Türk kadar futboldan anlayan, kahvedeki her adamdan biraz fazla siyasetten anlayan (Siyaset Bilimi okuyorum da), ata sporu komiklik ve herkes kadar komiğim.

Ya son olarak böyle boşa gitmesin yazı, Facebook'ta çevrimiçi görünenlere basıyorsun da bi anda kayboluveriyorlar ya aklıma şu dizeleri getirdi "sorduğum adreslerde kimse oturmuyor ve kimse olmuyor ben sorduğum zaman". Böyle bi hüzünleniyom ben hemen. Nasıl kayboluyosun o ara ne biçim bi hız bu.

Neyse efendim şimdilik böyle biraz sıradan bir selam desem de bugünlerde biraz formumda değilim. Sonradan ortama ısındıkça samimi oluruz.

--
2/24/2011 12:44:00 AM tarihinde kartalizma_okan tarafından 1mk adresine gönderildi

1 yorum:

  1. Hoş bir selamlama içten,samimi,egosuz:)

    Şimdi kendisi yeni gelmiş biri bu cümleyi söylemeye ne kadar muktedirse artık:hoşgeldiniz kalem sahibi:)

    YanıtlaSil

Lütfen düşüncelerinizle katkıda bulunun.

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Sayfalar