Yazıyorum da Noluyo-78 - Bir milyon kalem

Bir milyon kalem

Blog yazarları topluluğu

8 Ocak 2011 Cumartesi

Yazıyorum da Noluyo-78

*Yeni yılın yepyeni ilk yazıtıylan karşınızda bir adet Ayisbörg.

*Yeni yıl demişken, bu yıl hiç de yeni gibi gelmedi bana. 2011 yılı diye bize 2009,2008 falan kakalamış olmasın ya bunlar.

*Bu feyisbuk falan ne gözel bir şey lan aslında. Ne biliyim, düşünsenize şu an keti peri isimli ablaylan arkadaşım ben mesela. Evet benim böyle ünlü arkadaşlarım var feyisbuğta. Misal gidip duvarına ‘’naber lan gız’’ yazabilirim onun mesela.  İyi bişi feyisbuğ.

*Feyisbuğ yokken nasıl yaşıyormuş bu eskiler anlamış değilim.

*Hep televizyondan falan izlerkene, böyile bakanlar kurulu toplantısı olsun, bir futbol takımının yönetim kurulu toplantısı olsun, böyle yüksek mertebeli toplanımlarda neden masada kurabiye olur sorusuna cevap bulduğum an, hayatın anlamını çözmüş kadar sevincem.

*Hayatımda yaptığım en gereksiz konuşma;
-B(ben):İsmin neydi?
-YTB(yeni tanıştığım biri):Adım Burak.
-B:Aaa, benim kardeşimin adı da Burak.
-YTB:…

*Şu Castın Biber isimli gardaşımızın ergenlik dönemine gireceği anı ip ilen çekiyorum. Gidecek o incecik ses, gelecek boru gibi Muharrem sesi. Çok eğlencez çook.

*Buradan beni okuyan 70 milyona seslenmek istiyorum. Herkesler Samanyolu teveyi izlemeli. Geçenlerde karısu erkek evlad veremedi diye, kıraathanede arkadaşları tarafından hor görülen bir adamın dramı vardı. Yeminlen göz yaşlarıylan izledim. Hatta şimdi de duygulandım bak. Allah cezanı versin karı. Şu adama bir erkek evlat veremedim. Pühh sana.

*Şu hayatta yeni bir cep telefon numrası almış bir arkadaşın seni arayıp, ‘’ben kimin lan bil, ehe eheh’’ diye eğlenmesinden daha gerzekçe bir eğlenim türü varsa ben bu işi bırakırım.

*Allahtan işsiz güçsüz biriyim de bu kadar iddialı konuşabiliyorum.

*Mesut Özil’in İsmayil Yeka hayranı olması şu  hayatta her büyük yeteneğin, yeneteniği doğrultusunda büyük kusurlarının olabileceğinin göstergeci sanırım. Ben de yeteneğim oranında en fazla kusurum Can Kan hayranı olmak oluyor. Olsun ben de çok çalışıp, yeteneklerimi geliştirip ismayil yeka hayranı olcem. Ama önce bir yetenek bulsam eyi olacak.

*Yalnızlık otobasta tek boş yerin yanın olmasına rağmen güzel kızın yanına oturmayıp ayakta dikilmesi olsa gerek. Gerçi yalnızlık değil, daha çok tipsüzlüğün göstergesi sanırım.

*Anneme ne zaman çayımı demli koy desem, ‘’Çay sinir yapıyo ivladım’’ deyip demsiz koyuyo. O zaman da demsiz koymasına sinirleniyorum. Her türlü çay sinir yapıyor ben de.

*Bu haftalık di end.

http://www.facebook.com/aysberg.org

2 yorum:

  1. aa bizim okulda bir hoca var onun ismi de burak :P :D

    yanlız cidden dediğin gibi ondan daha gerzekçe bir eğlenim türü yok..valla yok..aha yemin bile ettim o derece..

    YanıtlaSil
  2. demek burak he :P :D

    bir de kim olduğunu bilemeyince trip atıyo bu gerzekler.

    YanıtlaSil

Lütfen düşüncelerinizle katkıda bulunun.

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Sayfalar