Ne yapmaliyim anne ! /rumuz ilkyaz - Bir milyon kalem

Bir milyon kalem

Blog yazarları topluluğu

20 Ocak 2011 Perşembe

Ne yapmaliyim anne ! /rumuz ilkyaz


foto:ilkyaz


Yasam akan nehirde akip gitmek miydi....?rotasiz pusalasiz...
yoksa batmamak icin nefesini tutup, icine cekip herseyi ..
suyun üzeinde kalmak miydi bir yaprak misali..
kesfe dalmak miydi yoksa son sürat delicesine...
uzaklarda görüyorum güzellikler var...
karanliklari ardima alip acilmak isityorum
kimseyi hicbiseyi umursamadan....
dokunmayin bana ses cikarmayin durdurmayin
dönmeyecegim geriye, bakmayacagim ardima...
islanmali miyim o güzelim hayat yagmurunda,
yoksa bakmali miyim cam ardindan...
Yasam bir düs penceresi mi ANNE..!
anne ben korkmuyorum delicesine yagmurda islanmaktan
yollar beni bekliyor , cagiriyor beni kuslar özgürlüge..
üsümedim anne,islanmadim...
kaybolmuyorum bilinmez cikmaz sokaklarda..
Ayaklarim beni getiriyor bekleyene
anne ben kosmak islanmak ucmak istiyorum kuslarla..
Yollar issiz ,yagmur kuvvetli..gök gürüldüyor anne
Polis arabasi gecti yanimdan.. kormali miyim ondan
yoksa siginmali miyim ona...
Anne sabirla sevgiyle kaynnattigin corban sicak mi...?
aNNE ben yoruldum,anne ben islandim..anne ben korkuyorum..
Ac kapini üsüyorum Anne..!!!
üsüyorum
üsüyorum
üsüyorum
...
rumuz ilkyaz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen düşüncelerinizle katkıda bulunun.

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Sayfalar