[1mk] Karanlığın İçinde Kör Olmayı İstemek.. - Bir milyon kalem

Bir milyon kalem

Blog yazarları topluluğu

8 Ocak 2011 Cumartesi

[1mk] Karanlığın İçinde Kör Olmayı İstemek..

Ruhumun Cesareti..






Cümle içlerinde saklıyorum kendimi.

Ağır ağır yürüyorum yolları;
Yürüdüğüm taşların canını yakmadan,
Yıldızları üzerime dökmeden.
Rüzgara sarılmayı istiyorum.
Hangi şehirde olduğumu bilmeden.
Peşinden sürüklenmeyi istiyorum.

Ağır ağır yürüyorum yolları;
Yanımda kimse olmadan,
Kendi içime susarak,
Dışıma tek kelime etmeden,
Duyurmadan sesimi kimseye,
Gözlerime aldırmadan.

Ağır ağır yürüyorum yolları;
Aklımda kimsenin kalmadığı bir anda,
Bir o kadar da yanım da kalıyorlar oysa!
Aklımın bana yetmediği,
Kalbimin yanlış attığı bir zamanda,
Parmak uçlarımın donduğu bir anda,

Ağır ağır yürüyorum yolları;
Anlamsızca,
Anlam katmadan kendime,
Anlamımı yitirerek yürüyorum.

Ağır ağır yürüyorum yolları;
Boyun eğiyorum gidenlere,
Bıraksam kendimi şehrin ortasına,
Taşa tutacaklar beni,
Taş kesiliyorum yine de korkmadan,
Yüzüm soluyor ay'a inat,
Ruhumda taş izleri saklı kalıyor.

Ağır ağır yürüyorum yolları;
Saçlarımı yüzüme dökerek,
Karanlığa alışarak,
Hani alışıyorsun da
Ya sonrasın da..
Karanlığın içinde kör olmak da neyin nesi?
Öyle işte..





Harama gidiyor elim,elimi kesiyorlar.
Yalana gidiyor dilim,dilimi kesiyorlar.
Bakışımı da beğenmiyorlar, kör ediyorlar.
Ruhumu da zincirliyorlar hiç bilmediğim bir ateşe..



--
1/08/2011 10:46:00 PM tarihinde Ruhumun Cesareti tarafından 1mk adresine gönderildi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen düşüncelerinizle katkıda bulunun.

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Sayfalar