[1mk] Hatıraların Bittiği Yer : Türk Telekom Arena



Galatasaray spor kulübünün yıllardır yapılması planlanan stadyumu sonunda bitti. Ufak tefek eksikleri var. Ancak yeni bir ev aldığımızda bile her şey tam olmuyor. Sorun değil.
Dünya üzerinde birçok takımın stadı yıkıldı. Yerlerine daha güzelleri yapıldı. Galatasaray taraftarı da hatıralarını çimlere gömerek yeni evlerine taşınan diğer taraftar gruplarının kaderini paylaştı. Gözü yaşlı, yüreği yaşlı ...
Yeni yapılan statları Türkiye'mize ve Galatasaray camiasına hayırlı olsun.
Tüm bunları düşünürken Fenerbahçe'mizin mabedi Şükrü Saraçoğlu Stadı akılma geldi. Birden duygulandım. Çünkü ben Bursada yaşarken hep orada maç seyretmenin hayali ile büyüdüm. Mahalle arasında top koştururken attığım gollerin tümü Kenan Evren Lisesi tarafınaydı. Taç atışlarını hep kurbağalı dere tarafından kullanır, formamı hep şeref tribününde oturan annemim gözlerinin içine bakarak öperdim. Anlamlıydı her şey. Çocukluk hayalleri ile birleşince fantastik bir kurgu oluyordu dünya benim için.
Stadımızın eski halinde maç izleme şansına sahip olamadım. Stadın yeniden düzenlenmesi peyder pey yapıldığı için yapım aşamasına da şahit olduk. Eski stad'da hatırası olanlar artık hatıralarını cilalı koltuklardan anımsayacaklardı hepsi bu.
Ali Sami Yen de oynanan son maçta Gs li taraftarları hüzünlü görünce kendi adıma ve taraftarımız adına sevindim. Bir kez daha stadımızı yenileyen, kulübe yıllarca emek etmiş insanların ismini bir anda statlardan kaldırmayan yönetimimize teşekkür ediyorum. Sonuçlar gelip geçici ama hatıralar kalıcı.

--
1/15/2011 12:53:00 PM tarihinde FASLI tarafından 1mk adresine gönderildi

Galatasaray spor kulübünün yıllardır yapılması planlanan stadyumu sonunda bitti. Ufak tefek eksikleri var. Ancak yeni bir ev aldığımızda bile her şey tam olmuyor. Sorun değil.
Dünya üzerinde birçok takımın stadı yıkıldı. Yerlerine daha güzelleri yapıldı. Galatasaray taraftarı da hatıralarını çimlere gömerek yeni evlerine taşınan diğer taraftar gruplarının kaderini paylaştı. Gözü yaşlı, yüreği yaşlı ...
Yeni yapılan statları Türkiye'mize ve Galatasaray camiasına hayırlı olsun.
Tüm bunları düşünürken Fenerbahçe'mizin mabedi Şükrü Saraçoğlu Stadı akılma geldi. Birden duygulandım. Çünkü ben Bursada yaşarken hep orada maç seyretmenin hayali ile büyüdüm. Mahalle arasında top koştururken attığım gollerin tümü Kenan Evren Lisesi tarafınaydı. Taç atışlarını hep kurbağalı dere tarafından kullanır, formamı hep şeref tribününde oturan annemim gözlerinin içine bakarak öperdim. Anlamlıydı her şey. Çocukluk hayalleri ile birleşince fantastik bir kurgu oluyordu dünya benim için.
Stadımızın eski halinde maç izleme şansına sahip olamadım. Stadın yeniden düzenlenmesi peyder pey yapıldığı için yapım aşamasına da şahit olduk. Eski stad'da hatırası olanlar artık hatıralarını cilalı koltuklardan anımsayacaklardı hepsi bu.
Ali Sami Yen de oynanan son maçta Gs li taraftarları hüzünlü görünce kendi adıma ve taraftarımız adına sevindim. Bir kez daha stadımızı yenileyen, kulübe yıllarca emek etmiş insanların ismini bir anda statlardan kaldırmayan yönetimimize teşekkür ediyorum. Sonuçlar gelip geçici ama hatıralar kalıcı.

--
1/15/2011 12:53:00 PM tarihinde FASLI tarafından 1mk adresine gönderildi

BU HAFTA EN ÇOK OKUNAN

Sosyolojik Bir Kurum Olarak "Boş Zaman Değerlendirmesi"