* YAZARLARIMIZDAN SİZİN İÇİN SEÇTİĞİMİZ BLOG YAZILARI *

[1mk] An/Kara..






Biz seninle Kızılay da hiç el ele tutuşmamıştık değil mi?
Selanik'te hiç yürümemiştik..

Mahalle maçlarında da alkış tutmadık hiç,
Ayaklarımızın altında Ankara bağıra bağıra şarkı da söylemedik..
Adımızı yazmadık çay bahçelerindeki ağaçlara,
Dileklerimizi avuçlarımızdan bırakmadık kalenin dibinden..
Kalenin içinden geçen tünelleri de görmedik hiç yüzlerimiz gibi..
Arkadaşlarla toplaşıp sabaha kadar da içmedik..
Otobüs duraklarında hiç beklemedik sıramızı bozmadan..
Sen geçerken evimin arka sokağından,
Ben hiç beklemedim seni pencere önlerinde..
Okul çıkışlarında da görüşmedik biz hiç..
Sahi nerdeydin sen o yıllarda?
Böyle sıraladıkça sıralayabilirim!
Aklıma yüzlercesi yerleşir yapmadığımız!
Ama ben utanıyorum şehrimin sokaklarına çıkmaktan..
Yokum o sokaklarda,caddelerde,kuytularda..
Yoksun sende..
Bu yüzden;
Yoktur şehrimin üstüne!
İçinde eksik kalan olmasaydım!




--
1/23/2011 03:34:00 PM tarihinde Ruhumun Cesareti tarafından 1mk adresine gönderildi

Bizi de Okusana ;) × +