Banner

SANA KENDİMDEN BAHSEDEYİM




Sezen Aksu-Küçüğüm

Merhaba tanışalım,ben Burcu yaşımın,boyumum ,kilomun dilimin dinimin ve ırkımın çok önemi yok ben de seninkiyle ilgilenmiyorum. Benim için önemli olan kimin söylediğinden çok neyi , nasıl söylediğidir.Daha önce sana kendimden bahsetmemiştim biraz anlatayım. İlkokul 3. sınıfa kadar Sezen Aksu'nun annem olduğu şakasına inanamış bir çocuğum.Bazen fazlasıyla saf olabiliyorum. Ortaokula giderken erkeklerin kızların içini gösteren gözlüğü gerçekten icad ettiklerini düşünüyordum. Bu ülkede doğmuş olmaktan hep gurur duydum,başka bir ülkede yaşamayı düşünmedim.Mevsimlerden en çok kış geldiğin de mutlu oluyorum,yağmur yağdığındaysa iki kat artıyor mutluluğum.Kararsız bir yapım var , buna rağmen hayatımın yönünü değiştirecek bütün kararları tek gecede aldım ve uyguladım..



Dip diye bir şey olmadığını anladığımdan beri eskisi kadar düşmekten korkmuyorum .Sadece dua ediyorum beterinden korusun diye çünkü duanın gücüne ve Dünyanın adeletine olan inancım sonsuz.Gözümün içine bakmadan konuşan insanların ,yalan söyledikleri gibi bir inanca sahibim evet saçma görünebilir ama öyle .Bazı adamlara ukalalığı,bazı kadınlara şımarıklığı çok yakıştırıyorum.Bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olan insanlardan nefret ediyorum.Keskin sözler kurmamaya dikkat ediyorum.Müziksiz,tiyatrosuz,sinemasız ve dahi sanatın diğer dalları olmadan bu hayatın çekilmeyeceğini iyiki var olduklarını düşünüyorum.Kimi konularda fazla muhafazakar olabiliyorum.Siyasetten çok hoşlanmıyorum ,ilgilnemiyorum da .Politik davranmaktan hoşlanmıyorum, aklımdan geçenleri pat diye söyleyebilmeme rağmen çok sevdiğim insanlara hayır demesini beceremiyorum.İki yüzlü insanlardan nefet ediyorum bunu fark ettiğim an bulunduğum ortamdan hemen uzaklaşıyorum.Ön yargılarım var benim de ancak kimsenin giyinişi ve konuşmasından ötürü aşağılamadım bunu yapan insanlardan ölesiye nefret ettim..



Çok ağladığım da hasta oluyorum ve çok ağlıyorum.Doktorlardan,hastanelerden ,iğnelerden ilçalardan hoşlanmıyorum.Değişken bir ruh halim var .Çok ağlasam da ,bir o kadar gülüyorum.Bonibon , pamuk şeker ve uçurtma gördüğüm de hala heycanlanıyorum.Çocukları çok seviyorum özellikle de erkek çocuklarıyla futbol oynamak en büyük zevklerimden biri.Parayla hiç işim olmadı .Çok parasız kaldım , hala da kalabilirim. Paranın her şeyi satın aldığını düşünen insanların ,bir yere kapatılıp bir sürekli birbirilerini alıp satmaları gerektiğini düşünüyorum..Yemek seçmiyorum ,seçen insanlardan çok haz etmiyorum sadece pırasa ve bakla yiyemiyorum.Aşık olduğum da yemeden içmeden kesiliyorum.Balkonlu evleri , çiçeklerden papatyaları ve hayvanlardan en çok köpekleri seviyorum.Odun sobasının başında uykuya dalmak ,yaşlı insanlarla sohbet etmek ve çocuklarla muziplik yapmak bu aralar en büyük eğlencem. Bir çok şeyi unutmuyorum çünkü ;unutamıyorum.Annemi çok özlüyorum.Sinirlendiğim de hiç konuşamıyorum ve kimseyi dinlemek istemiyorum.Küs kalmaya tahammül edemiyorum ,haklı ya da haksız insanların birbirleriyle yüksek sesle kavga etmelerine dayanamıyorum.



Bir gün Dünyayı gezmeyi planlıyorum.Eğer bunu yapamazsam deniz kenarında bir ev alıp ,bahçesinde yeşillik ve sebze yetiştirmek istiyorum.Renklerden en çok maviyi seviyorum .Denize aşığım.Kardan adam yapmak benim için büyük eğlence .Hayatıma iyi ya da köyü iz bırakan her insanı zaman zaman özlüyorum.Pişmanlıklarım ve keşkelerim var insan olmamdan kaynaklı .Çocukken ,sınıfın en uzun boylu çocuğundan dayak yiyene kadar ,kendimi Red kit sanıyordum.Pazar sabahları hala çizgi film seyrediyorum ama Pazarları sevmiyorum.Kimsenin hayatına özenmiyorum. Kaderci bir yapım var ,mucadele ediyorum olmadığında yeteri kadar üzülüp yoluma devam ediyorum.Sevgimi pek belli edemiyorum.Uzaktan ama çok derin seviyorum.Sevdiğim adamın karşısında hala utanıyorum.Bazen duvar gibi kalıp hiç konuşmuyorum,bazen hiç susmuyorum.Bu dünyada kimsenin ötekinden üstün olduğunu düşünmüyorum ve fakat erkek ve kadının eşit olduğuna inanmıyorum..Türk kahvesini ve yanında arkadaşlarımla ettiğim sohbeti hiç bir şeyle değiştirmiyorum .Rakı içmeyi balık yemeyi ve buna benzer bir çok şeyi seviyorum..İlhan İremve Sezen Aksu dinlediğim de hep ağlıyorum . Bir gün balerin olacağım umudunu taşıyorum..Bedenin öldüğüne ve fakat ruhun öldüğüne hiç inanmıyorum.Büyük konuşmayı pek sevmiyorum.İnsanoğlunun kınadığı şeyi yaşamadan öleceğine inanmıyorum.Bu aralar empati denilen micizenin kefyini çıkartıyorum.



Bu Dünyaya geliş amacımı hala çözmeye uğraşıyorum.Yaşlanmaktan korkmuyorum.Son olarak seni seviyorum ve yalnız ölmek istemiyorum..





Fotoğraf:1x.com

Yorum Gönder

1 Yorumlar

Lütfen düşüncelerinizle katkıda bulunun.