* YAZARLARIMIZDAN SİZİN İÇİN SEÇTİĞİMİZ BLOG YAZILARI *

[1mk] Marazi..





Canım yanıyor!

Sana kızmıyorum İstanbul!
Ben yıldızlara yakın yerlerde düşlerini bırakanlara kızıyorum..
Dedim ben;
'Ellerinizde düşlerinizle gelmeyin!'
Her köşe başında bir adam ,
Elinde yapma düşlerle!

Duymaz mısın İstanbul!

Her evden gelen parça sesler!
Yakmıyor mu seninde canında..
Parmak izlerini sürdüğün çocuklar!


Ben biliyorum İstanbul!

Senin saklı kuytularını,
Ela gözlerime neyi bağladığını!
Yüreklerine ektiğin yalanları!
Ve
Denizden gidenlerin sonunu!

Utanmıyor musun İstanbul!

Sokaklarında düşmekten bıkmayan
Çocuklar büyütmeye!
Kadınları denizinle büyüleyip
Kulelerine hapsetmeye!
Ve kimse önemsiyor artık!
Ceset kokan sokaklarını!

Sarsmıyor mu İstanbul!

Geceleri dizlerine başlarını koyanları,
Uçuruma itmen!
Gözlerini ışıklarınla örtmen!
Kolayına kaçıp
Kaçanları ihbar etmen!


Çatlıyor duymuyor musun İstanbul!

Dudaklarından kan sızıyor çocukların!
Hayaller yaprak yaprak dökülüyor!
Düğümleniyorsun  boğazına!
Denizine dökülüyorsun!

Bıktım İstanbul!
Sana 'o ' gibi sarılmaktan!
Serilmekten yollarına!
Kuruyan düşlerimi
Sessizliğinle hançerlemekten!

Anla İstanbul!

Sensizliğin sessiz yanı,
Bir tek bana yaramıyor!
Çıkmıyorum yollarına!



Bıktım İstanbul!
Katlime ferman çıkar!
İnsan değmemiş taşlarından!








--
12/21/2010 11:14:00 PM tarihinde Ruhumun Cesareti tarafından 1mk adresine gönderildi

Bizi de Okusana ;) × +