[1mk] Deli / Tek Kişilik Oyun Kurucusu.. - Bir milyon kalem

Bir milyon kalem

Blog yazarları topluluğu

31 Aralık 2010 Cuma

[1mk] Deli / Tek Kişilik Oyun Kurucusu..

Ruhumun Cesareti





 
Ucu yanık yalanlar biriktiriyorum
Yokluğuna!

Avuç içlerimi kesiyorum !
Saçlarımı kesiyorum!
Gözlerimi deş….
Yapıyorum işte bir şeyler
Hepsi iz bırakmandan kaynaklı!

Ucu yanık yalanlar biriktiriyorum
Yokluğuna!

Yazıyorum !
Çiziyorum!
Susuyorum!
Sonrasında atıyorum hepsini!

Ucu yanık yalanlar biriktiriyorum
Yokluğuna!

Düşler kuruyorum !
Rüyalar görüyorum!
Hayalini şah damarıma saklıyorum!
Sonra düşüyorsun sen
Düşlerime, rüyalarıma, hayallerime..
Sonra düşüyorum ben
Düşlerinden, rüyalarından, hayallerinden..

Ucu yanık yalanlar biriktiriyorum
Yokluğuna!
Darılıyorum!
Ağlıyorum!
Üşüyorum en çok da parmak uçlarımdan!

Ucu yanık yalanlar biriktiriyorum
Yokluğuna!

İçim utanıyor!
Sarpa sarıyor tedavilerim!
Kanım çekilsin istiyorum!
Göz kapaklarımın altında ezilsin beklediklerim
İstiyorum !
Nefesim boğazıma kaçsın istiyorum!

Ucu yanık yalanlar biriktiriyorum
Yokluğuna!

Yüzümü yalana döndüm!
Sormadın hiç!
Sen hiç yalan söyledin mi? Diye !

Ucu yanık yalanlar biriktiriyorum
Yokluğuna!

Deliliğe vuruyorum!
Bir delinin gözlerinden bakar gibi bakıyorum!
Bunlar benim yalanlarım!
Üzgünüm!
Senin kadar gerçekçi olamıyorum!


--
12/31/2010 03:39:00 AM tarihinde Ruhumun Cesareti tarafından 1mk adresine gönderildi

2 yorum:

Lütfen düşüncelerinizle katkıda bulunun.

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Sayfalar