HOŞBULDUK ADAMIM - Bir milyon kalem

Bir milyon kalem

Blog yazarları topluluğu

11 Ekim 2010 Pazartesi

HOŞBULDUK ADAMIM

Image and video hosting by TinyPic
Kadın olmak bu kadar güzel mi ?
Şaka gibi değil mi?
Hiç bu kadar güzel olmadım gözlerinde,
Hiç bu kadar anlam katılmadı ayaklarıma,
Kimse yıkamadı ayaklarımı şiirlerde.
Gözyaşlarım inciydi de yeni mi fark ettin adamım.


şimdi mi aklına geldi gönül zenginliğim
Hoş bulduk adamım.
Yorgunum bildin ya, susadım farkettin ya,
Acıkmıştım şimdi doydum adamım.
Açlıkta önemlli değildi hani,
Bu sözlerin doyurdu beni.
Hep bilseydin azla yetindiğimi
Sen sevsen hep gülerdim ömrü baki
Sen hep böyle HOŞ olsaydın da


BENDE HEP HOŞ BULSAYDIM
HOŞBULDUK ADAMIM.! HOŞBULDUK
Image and video hosting by TinyPic





Volkan Konak Tahir ile Zühre Hosgeldin Kadinim 2009
Yükleyen RAL_F_ERNANDO. - Yüksek çözünürlüklü video keyfini yaÅ�ayın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen düşüncelerinizle katkıda bulunun.

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Sayfalar