SİZİN İÇİN SEÇTİKLERİMİZ

Yazıyorum da Noluyo-68 Bayram Özel

*Her zamanki gibi yine ben.

*Aslına bakacak olursanız başlıktaki ”Bayram Özel” ibaresini sırf hava ossun diye koydum. Ne biliyim işte heves ettim. Yoksa her zamanki bildiğiniz saçmalamalarım. Öyle özel bir şey beklemeyim heee.

*Aslında bu küçük ayak parnakı bir şeylere çarpmak için yaradılmış hissiyatını kapılıyorum. Yok arkadaş, yeminlen bu yüzden icat edilmiş bu dostumuz.

*Evet bir de büyük ayak parnağı vardır.

*Ne zaman ki bir erkeğin yanına 3-4 kız fotogıraf çekildiğinde o fotogırafa, çarlinin melekleri benzetmesinin yapılması biter, o zaman bana ses edeyin ben gideyim. Ama benim öyile bir fotogırafım olmadan bitmesin.

*Günde 50 kere aynı şarkıyı durmadan dinleyen insandan nefret ederim. Ama yıllarca bu insandan daha çok nefret edebileceğim bir insan var mıdır diye düşünüp durdum. Evet varmış, günde 50 kere dinlediği aynı şarkıyı arkadaşına dinleten insan. Evet senden daha çok nefret ediyorum.

*Şu devirde bi sınırsız interneti olanlan, her yöne sınırsız araması olan insanlan dostluk kurdun muydu sırtın yere gelmez. Bu iki insanı çok seviyorum ben.

*Birinden gelen bir telefon mesajını anlamadığın halde, en anlamış gibi mesaj atmak durumu var ya, işte o durum çok pis bir durum. Allah düşmanımın başına versin.

*Türkçe bilmeyen birine heceleyerek törkişçe konuşulduğunda, karşısındakinin bunu anlamadığını anlamayan insanımıza, acep gelen asansörün geldirtme tuşuna defalarca basıldığında asansörün daha hızlı gelmeyeceğini anlatabilir miyiz sizce ey okur ? Ama belki haklı olabilirler. O kadar defa öküz gibi basar isen, asansör de, ” ee skerim ama” diyip, kendini boşluğa bırakabilir. Böylecene asansör dostumuz da cidden daha hızlı gelir lan. Tüm bu insanlardan özür diliyorum. Affedin beni olum, bir yanlışlık ettim işte.

*Bu kökmek fiili ne acayip bir fiil aslında. Ben seni köktüm oğlum. Nokyanın t9 sözlüğünde bilem yok bu kelime mesela. Koskoca nokyaya bilem garip gelmiş anlaşılan.

*Şu her şakanın altında bir gerçeklik payı vardır atasözünü diyen atayı çok merak ediyorum. İnsan deyeceği lafın nereye gideceğini bilerek der yahu. Hani sen ben yapsak ne ise, koskoca ata ulan bu. Şaka yapamıyorum insanlara. Yaptığım tüm şakaların altında bir gerçeklik payı aranıyor. Atalarımız yanılır diyorum, sen atadan daha iyi mi bileceksin diyorlar.

*Yalnızlık, iki kişilik beleş bilet kazandığında, yanına ikinci bulamamaktır der ünsüz düşünemez aysberg.

bu insana çok üzülüyom

*Ata gibi söz söyledim vallağa. Çok çalışırsam ben de iyi bir ata olabilirim lağn aslında.

*Buradan itiraf ediyorum; ben de bilemediğim bir dilce bir kelimeyi, o dili bilen birine çevirttirip emesen mesıncır dostumuzdaki ileti kısmına yazdım. Pişman mıyım ? Ehem. Hayır. Yine olsa yine yaparım.

*Bir arkadaş ortamındasın, bir yerlere zıkınım eylemi yapmaya gidiyorsunuz, lakin senin karnın tok. Herkese ne yiyorsunuz sorusuna sen, ben tokum diye cevap vermen. Oradan bir babayiğidin atlaması ve paran yoksa ben ısmarlarım oğlum diye atılım yapması. Senin itiraz etmene rağmen onun sana da bir şeyler söylemesi ve hoşlanılan kızın seni parasız sanması. Mutluluğun resmini çiziktiremem ama mutsuzluğun portresi bu olsa gerek.

*Yine sevgilim bilim adamlarımız kafalarına esen bir olayı incelemek istemişler. Pornografik film izleyenlen, izlemeyen gençler arasındaki farklılıkları araştırmak istemişler. Lakin 20 yaşında bu tarz filimleri izlememiş hiçbir insan evladı bulamamamışlar ve proce yatmış. Türkiye’de olsa bir sürü insan bulurlardı bence. Dns ayarını değiştiremeyip yuporna, redtuba giremeyen nice genç var bu ülkede ne de olsa.

*Sanırım büyüdüm anasını satayım. Bayramın 3. günü ve tek kuruş bayram harçlığı kazanamadım. Bari evlenem çocuk moçuk yapam da, onlara toplattırayım para.

* Bu haftalık da dı end. Gidem evlenilecek kız bakam bari.


http://futbol.aysberg.org/yaziyorum-da-noluyo-68-bayram-ozel.html