Kampanyamızın Meyveleri Yerine Ulaşmaya Başladı - Bir milyon kalem

Bir milyon kalem

Blog yazarları topluluğu

4 Eylül 2010 Cumartesi

Kampanyamızın Meyveleri Yerine Ulaşmaya Başladı

Çınarcık İlköğretim Okulu
  1MK ''UMUT ÇOCUKLARI OKULDA'' kampanyası için, admin ve editörlerimizin ricası üzerine yaşadığım yere yakın olan Çınarcık İlköğretim okuluna  misafir oldum bu gün..Hediye paketleri okula ulaşmaya başlamış, onlardan sizleri haberdar edebilmek için bir kaç kare fotoğraf almaktı amacım...

 Okulu gördüğümde yardımları çok daha  hızlı göndermemiz gerektiğini anladım..Küçük bir okul ve ihtiyacı çok fazla...Çok az sayıda dersliği olan ve aynı derslikte iki ayrı sınıf öğrencilerinin okutulduğu bir okul..Kütüphanesinde yok denecek kadar az kitap var...Acilen hikaye kitaplarına ihtiyaç var..Okulların açılmasına çok kısa bir süre kaldı birlik olup o minikler okullarına dönmeden yeni kitaplarını onlara gönderelim ve okumalarına biz de destek olalım lütfen..Kitap göndermek artık eskisinden çok daha kolay..Oturduğumuz yerden bir tıkla bir çok kitap alıp gönderebilme imkanımz var..Hepinizden bu fedakarlığı istiyorum o küçük okulun minik melekleri adına...

Buna yorum yapmayacam

Bir kaç derslikten biri!

Okulun kütüphanesi.Sizin göndereceğiniz kitaplarla dolacak inşaallah..
Hediyelerinizin okula ulaştığının delili :)

Hediyelerden bazıları..

Müdür Yardımcısı Halit Kılıç

 Okul adresi ve banka hesap numarasına buradan ulaşabilirsiniz...

4 yorum:

  1. Emeğine sağlık pabuç..

    YanıtlaSil
  2. Hepinizin emeğine sağlık...Ufacık bir faydam olduysa ne mutlu bana..

    YanıtlaSil
  3. Neler eksik olduğunun tam listesini sabah Erkan Beyden istedim. Gün içinde gelsin bende birazını tamamlayacağım. Bekliyorum...

    YanıtlaSil

Lütfen düşüncelerinizle katkıda bulunun.

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Sayfalar