Nostalji; Adı Kon-a-mamış Mutsuzluklarımız... - Bir milyon kalem

Bir milyon kalem

Blog yazarları topluluğu

3 Ağustos 2010 Salı

Nostalji; Adı Kon-a-mamış Mutsuzluklarımız...


Şimdiki zamanı, kaleme almak suretiyle geleceğe taşımak istemediğim günler geceler geçirdiğimden,80'lerden devam etmek istiyorum müs'a-denizle...
 Ve karşınızda Malmek gezeninden Alf:))
 "Alf sana bayılıyorum" çığlıkları atmak istediğim zamanlar oldu hayatımda... Ay ne salak çocukmuşum, belki gökyüzünden bir uzay aracı bizim eve de düşer ve benim de bir yaratığım olur umuduyla geceleri gökyüzüne bakardım...Ayrıca Alf'in Malmek gezegenine yaptığı çiftleşme çağrısını anlayamayışım ve evdeki hiçbir yetişkinin anlatamayışı da hala aklımdadır... Alf'le beraber hayatıma giren uzayda hayat var inancı çok sonraları yerini "dünyada hayat varda ne oluyor, bok mu var?"a dönüşmüştür...
****
*Baş ayak parmağımın tırnağı batık olduğu için canım yanıyor...
*Kilo aldım ve bacakları birbirine sürttüğü için eteklerin altına tayt giyenleri anladım....
*Yaz bitiyor hala tatile gidemedim, gidipte dönmemek arzusundayım...
*Falcı bana "parayla kafayı bozmuşsun" dedi, oturduğu yerden para kazanıyor tabi konuşması kolay...
*Her sabah lanet okuyarak uyanan bir insan haline geldim..
****

Evet anladım, nostalji şimdiki zamana ait mutsuzluklarımız aslında...



Hoş'a yakın kalın:(((

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen düşüncelerinizle katkıda bulunun.

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Sayfalar