Meraklı Minik ( Tübitak ) Dergisi - Bir milyon kalem

Bir milyon kalem

Blog yazarları topluluğu

12 Ağustos 2010 Perşembe

Meraklı Minik ( Tübitak ) Dergisi

Ne zamandır aklımdaydı alıp incelemek bu dergiyi. Sonunda Temmuz sayısını aldım, inceledim. Gerçi üstünden 1 ay geçti ama ancak fırsat oldu:))
Derginin Temmuz sayısı tamamen deniz ile ilgili. Çok güzel bilgilerin yanında birbirinden güzel oyunlar, eşleştirme kartları ve çıkartmalar da var denizle ilgili. Ben Meraklı Minik dergisini çok beğendim, sizlere de tavsiye ederim.
 
 

5 yorum:

  1. yine tübitak ın bilim ve çocuk dergisi de güzel,ilaveten onu da ben tavsiye edeyim.

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Hilal dergimizi 1MK sayfasına taşıdığın için teşekkür ederiz. Ağustos sayımız da çok güzel. Eylül sayısı içinse hummalı bir çalışma hala devame diyor. Pino'nın sayfasından sonra dergimizi anlatan bir dostu görmek çok güzel. Yeni sayıda benim de yazım olacak. Sevgiyle...

    YanıtlaSil
  3. chyrkyn
    hemen not alıyorum tavsiyeni, çok teşekkürler


    Uzağa giden kadın
    aynı yazıyı bloğumda da yayınladım ve çizimlerin blogcu bir arkadaş tarafından yapıldığını öğrendim yorumlar neticesinde. Şimdi de sizin yorumunuz. Doğrusu sizi tebrik etmeli, harika iş çıkarıyorsunuz.

    YanıtlaSil
  4. :) Meraklı Minik'in harika bir editörü var: Meltem Hanım. Zuhal hanım, Pino, Aslı Zuhal, Hande, Şefika herkes çok çalışıyor. Ben ekibe dış yazar olarak katılıyorum. Ben de çok seviyorum orada yazmayı. Daha çok çocuk ve ailesi okumalı Meraklı Minik'i.. Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  5. hepinizi tekrar tebrik ediyorum :) sevgiler

    YanıtlaSil

Lütfen düşüncelerinizle katkıda bulunun.

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Sayfalar