LCWaikiki Duy Sesimi - Bir milyon kalem

Bir milyon kalem

Blog yazarları topluluğu

11 Ağustos 2010 Çarşamba

LCWaikiki Duy Sesimi

Sevgili LCWaikiki;




Evet ürünlerinden çok memnunum.


Uzun arayışlar sonunda ürünlerinde karar kıldım.


Kaliteli ve özgün modellerin var.


Panço gibi t-shirtlere minicik bir yaka da koymuyorsun, ki çocukları rahat giydirelim.


Ama mübarek, neden mini mini bedenlerin giyeceği t-shirtlere 3 adet etiket iliştiriyor, ve neden bunların boyutlarını bu kadar büyük tutuyorsun?


Ölçmedim ama rahat 10 cm var ve t-shirtin karın kısmına dikmişsin 2 etiketi


Şu sıcakta çocukları neden kaşındırıyorsun?


Lütfen küçült o etiketleri!!!


5 yorum:

  1. Ben de ürünlerin renkliliğini beğeniyorum ama renkleri çabuk soluyor yazık ki...Üstelik colocmatic kullanıyorum....
    Renklerin dayanıksızlığını beğenmiyorum.......

    YanıtlaSil
  2. Haklısınn canım haklısınn ben zaten hemen kesiyorum alerjimiz vr ailecek etiketlere..:/

    YanıtlaSil
  3. e onlar da duysunlar artık bu feryadımızı ...
    Etiketten herkes muzdarip anladığım kadarıyla

    YanıtlaSil

Lütfen düşüncelerinizle katkıda bulunun.

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Sayfalar