Kurban Olayım Kadınlara.. - Bir milyon kalem

Bir milyon kalem

Blog yazarları topluluğu

6 Ağustos 2010 Cuma

Kurban Olayım Kadınlara..

Kurban olayım, bu sıcakta, edepli giyinen kadınlara..

Kurban olayım, bu sıcakta, göğsünü, göbeğini, kalçasını, bacağını göstermeyen kadınlara..

Kurban olayım, bu sıcakta, sütyenini, mini şortunu, mini eteğini, külodunu göstermeyen kadınlara..

Kurban olayım, bu sıcakta, terlemesine rağmen edebini bozmayan kadınlara..

En çok da, kurban olayım bu sıcakta, sırf Allah rızası için kapanan kadınlara..

11 yorum:

  1. KYBELE F ;

    Kurban olayım Yaradan'a ki yarattığı insanları başı boş bırakmadı, hepsine birer irade verdi..

    YanıtlaSil
  2. Sanki cümleler de bir hata var...Kişilere kurban olunmaz onları Yaratana kurban olunur ;) O'nun sevgisiyle hayatını sürdüren ve her adımını O'nu hatırlayarak atan herkes canımızdan can başımızda taç..

    YanıtlaSil
  3. pabuç ;

    Haklısın tabii ki.. "Kurban olayım" sözü ile minnettarlığımı göstermek istedim.. Yoksa zaten kimseye kurban olduğum yok..

    YanıtlaSil
  4. kurban olduğum Allahım kolaylığını veriyor..sonradan ve tamamen Allah için kapanan biri olarak yazını çok hoşuma gitti..

    YanıtlaSil
  5. inanan kişi kendini ibadete verir.Başkasının inancını sorgulamaya değil.Bu görev kendisine ait değildir.

    YanıtlaSil
  6. ladygreenriver ;

    Bir erkek olarak bunu söyleyeceğimi hiç düşünmezdim ama sırf kapalısın diye bugün hayranım sana.. Gerçi nefsim, "saçmalama oğlum, bırak çıplak olsunlar" diyor ama şimdilik kendisini dinlemiyorum..

    Adsız ;

    Haklısın.. Demek ki ben inanan bir kişiymişim.. Esas olarak inancımdan şüpheliyim ama senin bu yorumunu okuduktan sonra kendimi inanan biri olarak görmeye başladım.. Sen, beni hicvetmişsin yorumunda ama neden..? Yazımın neresinde birinin inancını sorgulamışım, gösterir misin..? Hiçbir sorgulama ve hatta bir kesimi kötüleme yok bu yazıda.. "Güzel gözlü kadınları seviyorum.. Saçı kısa kadınları beğeniyorum.. Spor giyinen kadınlar hoşuma gidiyor" gibi yazılar ne kadar öznel ve beğeni ifadesi içeriyorsa, bu yazıda da "edepli giyinen kadınları beğeniyorum" mânası var.. Edepli giyinmediğini düşündüğüm kadınlara karşı en ufak bir hiciv dahi yok.. Ki olabilirdi de, sonuçta kendi düşüncelerimi yazmak için bu sitedeyim.. Senden ricam, yorumunda beni hicvettiğin gibi hangi cümlede inanç sorgulayıcısı olduğum anlamını çıkardığını söylemendir..

    YanıtlaSil
  7. Son derece politik bir insan olduğunuz yazınız ve yorumlarınızdan çıkıyor.Birşeyler yada birilerine karşı hicivde bulunmak herzaman direk şekilde yapılamıybilir.'Edepli giyinmediğini düşündüğüm kadınlar derken edepsiz sözcüğünü kullanmadığınız için sizi tebrik ediyorum,nede olsa aynı manada değil?Bakın bazı kelimeleri kullanmadan nasıl eleştirebiliyorum.
    neyse sonuçta siz düşüncelerinizi paylaşmak için bu sitedesiniz bende yorum yazmak için....

    YanıtlaSil
  8. Adsız ;

    O zaman ben düşüncelerimi paylaşmaya devam edeyim, sende olumlu veya olumsuz yorumlarını paylaşarak bana destek vermeye devam et..

    Yalnız, anladığım kadarıyla, sen, benim, "açık kadınlar edepsizdir, kapalı kadınlar edeplidir" gibi bir düşünce içinde olduğumu düşünüyorsun.. Kesinlikle böyle bir durum yok.. Yazımı da önyargısız olarak bir daha okursan, teşhirci kadınlardan bahsettiğimi eminim göreceksindir..
    Ayrıca edepsiz kelimesini kullanmaktan kaçınmıyorum.. Bile isteye orasını-burasını açıp da teşhirci bir mantıkla sergileyen kadın, benim için edepsiz bir kadındır..

    YanıtlaSil
  9. KURBAN OLAYIM ÇOCUK SANA :)
    ne güzel derdini anlatmışsın.

    YanıtlaSil
  10. chyrkyn ;

    Güzel okumuşsundur, hepsi bu..

    YanıtlaSil

Lütfen düşüncelerinizle katkıda bulunun.

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Sayfalar