Hergün Yeniden Seni Sevmeyi Öğreniyorum.. - Bir milyon kalem

Bir milyon kalem

Blog yazarları topluluğu

25 Ağustos 2010 Çarşamba

Hergün Yeniden Seni Sevmeyi Öğreniyorum..

" Beni sevmekten bıkmadın mı? " diye sordu..


Gülümsedim..


"Dur bakalım, seni sevmeye, daha yeni başladım ben.. " deyiverdim..


"Deli! " dedi, saçımı çekti..


Sonra ekledi :


"Yedi senedir hergün aynı şeyi söylüyorsun bana.. "


"Yedi sene önceyi bilmem.. " dedim ve ekledim :


" Ben, seni sevmeyi, bugün öğrendim.. "





Sonra gözüme baktı.. Dudağımın kenarına bir buse kondurdu.. Sarıldı.. Gözünü kapattı.. O, uykuya dalarken, ben, gece yarısını geçene kadar, gözlerimi ondan ayırmadan, yeni günle beraber onu yeniden sevmeye başlamanın zevkini yaşıyordum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen düşüncelerinizle katkıda bulunun.

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Sayfalar