kimdi giden kimdi kalan...


çocukken bilmezdim; hoşçakal ile güle gülenin farkını... 
herkese güle güle derdim, yolcuyken de yolcularken de... 

sonra sonra öğrendim,
 kalan güle güle dermiş,
 giden hoşçakal... 
"güle güle git" denir ve eklenirmiş, "güle güle gel" diye...
illa ki dönsün geri istenirmiş yani;
gittiği gibi gelsin istenirmiş...
giderken de hoşçakal denirmiş ya,
giden kişi orada olamasa da kalan kişi iyi olsun niyetindeymiş...ya da belki de bunların hepsi ritüelmiş:((

peki ya ilişkiler?
birbirimizin hayatında bir misafircilik oyunu mudur oynadığımız?

dedim ya eskiden hep "güle güle" derdim her durumda  diye,
büyüdükçe "hoşçakal" der oldum...kim bilir belki de o zamanlar hep kal'asım varmış,şimdiyse hep bi' gidesim var bir yerlere
...
Ve belki de orta yolunu bulmak adına şöyle der oldum;

...."hoş'a yakın kal"....


çocukken bilmezdim; hoşçakal ile güle gülenin farkını... 
herkese güle güle derdim, yolcuyken de yolcularken de... 

sonra sonra öğrendim,
 kalan güle güle dermiş,
 giden hoşçakal... 
"güle güle git" denir ve eklenirmiş, "güle güle gel" diye...
illa ki dönsün geri istenirmiş yani;
gittiği gibi gelsin istenirmiş...
giderken de hoşçakal denirmiş ya,
giden kişi orada olamasa da kalan kişi iyi olsun niyetindeymiş...ya da belki de bunların hepsi ritüelmiş:((

peki ya ilişkiler?
birbirimizin hayatında bir misafircilik oyunu mudur oynadığımız?

dedim ya eskiden hep "güle güle" derdim her durumda  diye,
büyüdükçe "hoşçakal" der oldum...kim bilir belki de o zamanlar hep kal'asım varmış,şimdiyse hep bi' gidesim var bir yerlere
...
Ve belki de orta yolunu bulmak adına şöyle der oldum;

...."hoş'a yakın kal"....

BU HAFTA EN ÇOK OKUNAN

Sosyolojik Bir Kurum Olarak "Boş Zaman Değerlendirmesi"

BU SİTEDE YAYINLANAN YAZILARIN YASAL HAK VE SORUMLULUKLARI YAZARLARA AİTTİR.