* YAZARLARIMIZDAN SİZİN İÇİN SEÇTİĞİMİZ BLOG YAZILARI *

Sorumluluk


Eşcinselim.
Yeni yeni kabul etmiş olsam da kendimi bildim bileli.Ve ailem bunu biliyor. Psikiyatriste gittim. Ailem bu konu ile ilgili televizyon programı izlemiş.
Eşcinsellik diye bir şey yokmuş!
Eşcinsellik sorunlardan kaynaklanırmış. Sorumluluklardan kaçmakmış.
Şu yaşıma geldim ve hiçbir sorumluluktan kaçmadım, aldığım görevlerine yerine getirdim.
Sevdiğim kişiyle mümkünse evlenmek isterim. Uzun bir ilişki isterim ve bu ilişki için elimden gelen her şeyi yaparım. Aynı zamanda çocuk da istiyorum. Ve ileride çocuğum olması için elimden ne geliyorsa yapacağım.
Sorumluluklarımdan kaçıyor muyum?
Not : Bu açıklamayı yapan uzman, kimsin bilmiyorum ama ne olursan ol hakkında iyi düşünüyorum. Yazık sana!

Bizi de Okusana ;) × +