* YAZARLARIMIZDAN SİZİN İÇİN SEÇTİĞİMİZ BLOG YAZILARI *

Sevgilinle en çok sinirleneceğin şey?


Bi defa dışardan bi öküzün bakması , sonra bi tanıdığım geldi selamlaştık falan mesela onun yanımdaki kıza bakması (erkek birinin) , sonra sevgilimin çok dikkat çekici hareketler yapması, e tabi birinin laf atması, sevgilimin eski sevgilisiyle karşılaşmak da olur ama hepsinden çok daha öte : Sevdiğim kişi benim yanımda başka bi erkeğin elini tutarsa ya da açık açık onun gözünün içine bakarsa ve o da ona bakarsa bu 3'ümüz içinde iyi olmaz. O an bi de şu malca rahatsızlıklarımdan dolayı yorgun düşmemişsem cidden öyle yani.

Bizi de Okusana ;) × +