Banner

Öncesiyle / Sonrasıyla ( Yenileme Çalışmaları )

Peçete tanıdık geldi öyle değil mi :)
İlk olarak buradaki kutuyu aynı peçetenin yarısı ile yenilemiştim. Peçetenin kalan yarısını ne mi yaptım?


Sıradan bir sıvı sabunluk bu, plastikten. Bu arada belirtmeden geçmeyim, uzun zamandır BİM'de satılan Berry Sıvı Sabun'u kullanıyoruz. Çok memnunum, diğerlerinden daha çok hoşuma gitti ve kullananlar da hep beğeniyorlar. Herneyse, düşündüm de plastik boyanabiliyor, peçete dekope edilebiliyor. O halde neden bunları yenilemeyim ki. İki tane sıvı sabunluk yaptım işte birisi de bu:


Dediğim gibi peçetenin kalan yarısı ile 2 adet sabunluk yaptım, ama bitmedi. O yarıdan kalan diğer parça ile de bir kutu süsledim:)


Bu kutunun aynısını, farklı bir peçete ile yenilemiştim. İşte burada paylaşmıştım sizinle.  


Boyacı gibi oldum galiba:)) Ama iyi geliyor, hemen bitiyor, kolay ve bir o kadar zevkli. Hem de çok şık duruyor. 
Diğer dekopaj çalışmalarım için tık tık...



Yorum Gönder

2 Yorumlar

Lütfen düşüncelerinizle katkıda bulunun.