İşaret Dili Öğreniyoruz son gelişmeler =) - Bir milyon kalem

Bir milyon kalem

Blog yazarları topluluğu

25 Haziran 2010 Cuma

İşaret Dili Öğreniyoruz son gelişmeler =)

Merhaba dostlar işitme engelliler için düzenleyeceğimiz kampanyanın başlamasına çok kısa bir süre kala size gelişmeler hakkında bilgi vermek istiyorum. Kampanyanın detayları ve kapsamına buradan ve buradan ulaşabilirsiniz. Konuştuğumuz her insandan çok büyük bir beğeni toplayan ve gün geçtikçe genişleyen projemiz henüz tam olarak başlamamış olsa da bütün editörlerimizi büyük bir heyecan sarmış durumda şimdiden. Daha önceki yazılarımda kapsamı ve nasıl işaret dilini öğrenebileceğimizden bahsetmiştim. Bu gün son bir kaç günde olan gelişmelerden bahsetmek istiyorum.

Öncelikli olarak internet üzerinde çok kısıtlı bir görsel bilgi olmasından dolayı oldukça zorlanmıştık. Ancak bunun için İşaret Dili Psikoloğu arkadaşım sevgili Aylin İpek ile birlikte işaretlerin bir kısmını fotoğrafladık. Büyük bir gururla söylemek isterim ki bu fotoğraflara başka bir yerde rastlayabilmeniz oldukça güç ve şu anda bizim elimizde bulunuyor. Asıl hedeflerimizden birisi kelimeleri içeren afişler hazırlayıp bu afişleri iş yerlerimize veya evlerimize, okullarıma asmak. Bu sayede kampanyamızın yaygınlaşmasını sağlamayı amaçlıyoruz daha fazla insana daha fazla kelime öğretmek. İnanın çok mükemmel bir duygu, inanın.

Sonrasında İstanbul Üniversitesinde "İşitme Engelliler ve Yükseköğretim" konulu bir konferans düzenlenecek bugün. Bu konferans için işaret dili eğitimi vardı bende gittim. Arkadaşım Aylin İpek'in eğitim verdiği günde bana da kampanyamızı anlatma ve tanıtma fırsatı buldum. Çok büyük bir ilgi gördüğünü anlatmak isterim bu noktada ve uzunca bir süre alkış aldığımızı. İstanbul Üniversitesi ile ileriki dönemlerde bilgi alış verişi konusunda bir anlaşma bile yaptım. Bu arada Aylin bu kampanyada bizimle birlikte çalışacak ve bize oldukça yardımcı olacak.

Lafı çok fazla uzatmak istemiyorum aslında çünkü ben bu heyecanla uzunca yazabilirim. Çok güzel fikirlerimizin olduğunu ve bunları zamanı geldiğinde duyuracağımızı bildirmek isterim. Umarım bizim kadar heyecanlanıyorsunuzdur. İnanın çok ama çok önemli bir noktadayız ve fazladan ne yaparsak onlara çok büyük katkılar sağlıyoruz. İnanın ve kampanyanın başlaması için az daha sabır edin. Çok az kaldı =))

Şimdi size çektiğimiz fotoğraflarla baş başa bırakmak istiyorum. Biraz susmalıyım artık :D

"Adın"                                                                            "Doktor"

"Problem"                                                                      










"Ne"

4 yorum:

  1. harikasınız süper bir şey bu . Kutluyorum sizleri. hayırlı cumalar sevgiler

    YanıtlaSil
  2. dört gözle bekliyoruz :)

    YanıtlaSil
  3. ..merhaba, iyi akşamlar, istanbul, afedersin ve yukarıdakiler olmak üzere 10 kelime öğrendim.. Çok iyi oldu bu!!

    YanıtlaSil
  4. Sevgili Oğuz Marangoz,

    Uzun süredir 1MK'da böyle bir heyecan görmemiştim. Bir süre sonra hepimiz siz ve Aylin hanım sayesinde başka bir dünaynın kapısından içeri gireceğiz.

    1MK diliyorum ki bu yolla 5 duyuyu bütünleştirmenin nasıl bir güzellik olduğunu kavrar.

    Devamını sabırsızlıkla bekliyorum.

    Selamlarımla

    YanıtlaSil

Lütfen düşüncelerinizle katkıda bulunun.

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Sayfalar