Gidenlerin Ardından - Bir milyon kalem

Bir milyon kalem

Blog yazarları topluluğu

30 Haziran 2010 Çarşamba

Gidenlerin Ardından


Ne ayrılıkları sevebildim, ne gidenleri
Hele Gidenleri...
Gidenleri hiçbir zaman sevemedim...
...
Yalan... ben en çok onları sevdim..
İstemedim hiç, gitmelerini...

Birileri öldüğü zaman, öldüklerini kabul edemedim
Hep kabullenmiş gibi göründüm,
Oysa ki her an çıkıp geleceklermiş gibi
Umutla bekledim..
Gelmediler ...
Gelmediler...

Yaşamak rüya gibi
Hiçbirşeyin sahibi değiliz
Herşey bize emanet..
Sahip olduklarımızın, aslında hep geçici olduğunu bilmek ne kötü...
Bugün sizinle, yarın yok yanınızda
Aynı hayatta nefes alamıyorsunuz
Rüya gibi...
Rüyalar da gerçek değil ya,
Hayatta rüya gibi;
Geçici, biten...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen düşüncelerinizle katkıda bulunun.

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Sayfalar