DÜN


dün; işgale uğradı bir şehir..
hedef insanlardı..
bugün; çocuklara ilk haf öğretildi..
arapça "elif" dediler
türkçe "a"..
sonra "ağbiler neden vurdular birbirlerini?"
diye sordular..
nasıl anlatılır bilemedim..
türkçe yetersiz geldi..
arapça anlamadıkları bir dil'di..
dün; işgale uğradı bir şehir..
ben sustum,silahlar sustu..
çocuklar susmadı..

"Bir gün barış'ın geleceğini umud ederek.."

dün; işgale uğradı bir şehir..
hedef insanlardı..
bugün; çocuklara ilk haf öğretildi..
arapça "elif" dediler
türkçe "a"..
sonra "ağbiler neden vurdular birbirlerini?"
diye sordular..
nasıl anlatılır bilemedim..
türkçe yetersiz geldi..
arapça anlamadıkları bir dil'di..
dün; işgale uğradı bir şehir..
ben sustum,silahlar sustu..
çocuklar susmadı..

"Bir gün barış'ın geleceğini umud ederek.."

BU HAFTA EN ÇOK OKUNAN

Sosyolojik Bir Kurum Olarak "Boş Zaman Değerlendirmesi"

BU SİTEDE YAYINLANAN YAZILARIN YASAL HAK VE SORUMLULUKLARI YAZARLARA AİTTİR.