doğum günü replikleri



Önce

Baba böhüüü :( akşam oluyor
doğum günü hediyesi alamadım ben sana
-Olsun kızım. ne demiştim ben sana bu sabah.
Biliyorum. çocuklar babalar için en güzel hediyedir
ama ben sana pasta alacaktım.
-Olsun kızım ben seni bir öperim. Pasta yerine geçer
çok teşekkür ederim. gel bir öpeyim
Böhüüüü :( ama babaa.. ben pasta yicektimmm yaaaaaaaaaaaaa:(
- :)) tamam kızım. gel gidip alalım:)

ABİMİZ PASTAYI ALMIŞ. KESİP YEDİKTEN SONRA

-Baba bugün senin doğum günün ya...
Evet kızım
- Gel biraz neler hissettiğini konuşalım içerde..
:)) La havle :)) neler diyorsun sen
- Evet baba neler hissediyorsun
Kendimi yaşlanmış hissediyorum ama mutluyum. Sizler yanımdasınız. bir üzüntüm sıkıntım yok
- Sen dünyadaki en büyük kral babamsın benim.
Sağol kızım sen de benim canımsın.
-Ama anneler daha önemlidir.
- ve çocuklar daha önemlidir.
Peki
-Sen yaşlanırsan üzülme. Babannem gibi olursun.
Olur üzülmem.
-Sonra benim kocam olsa bana hediye alırdı doğum günümde
Alırdı kızım
-Sonra sen ölürsün
Ne diyorsun
-Sonra benim çocuklarım olur
Olur tabi kızım.
Sonra ben onlara senin adını veririm.
Melikeeeee
- Efendim baba
Yat UYUUUUUU......
-Baba.. aklına kötü düşünceler gelirse, kafanı böyle böyle (sağa sola) salla dağılır olur mu?

Sana uyu dedim melikeeeeeeee!


Önce

Baba böhüüü :( akşam oluyor
doğum günü hediyesi alamadım ben sana
-Olsun kızım. ne demiştim ben sana bu sabah.
Biliyorum. çocuklar babalar için en güzel hediyedir
ama ben sana pasta alacaktım.
-Olsun kızım ben seni bir öperim. Pasta yerine geçer
çok teşekkür ederim. gel bir öpeyim
Böhüüüü :( ama babaa.. ben pasta yicektimmm yaaaaaaaaaaaaa:(
- :)) tamam kızım. gel gidip alalım:)

ABİMİZ PASTAYI ALMIŞ. KESİP YEDİKTEN SONRA

-Baba bugün senin doğum günün ya...
Evet kızım
- Gel biraz neler hissettiğini konuşalım içerde..
:)) La havle :)) neler diyorsun sen
- Evet baba neler hissediyorsun
Kendimi yaşlanmış hissediyorum ama mutluyum. Sizler yanımdasınız. bir üzüntüm sıkıntım yok
- Sen dünyadaki en büyük kral babamsın benim.
Sağol kızım sen de benim canımsın.
-Ama anneler daha önemlidir.
- ve çocuklar daha önemlidir.
Peki
-Sen yaşlanırsan üzülme. Babannem gibi olursun.
Olur üzülmem.
-Sonra benim kocam olsa bana hediye alırdı doğum günümde
Alırdı kızım
-Sonra sen ölürsün
Ne diyorsun
-Sonra benim çocuklarım olur
Olur tabi kızım.
Sonra ben onlara senin adını veririm.
Melikeeeee
- Efendim baba
Yat UYUUUUUU......
-Baba.. aklına kötü düşünceler gelirse, kafanı böyle böyle (sağa sola) salla dağılır olur mu?

Sana uyu dedim melikeeeeeeee!

BU HAFTA EN ÇOK OKUNAN

Sosyolojik Bir Kurum Olarak "Boş Zaman Değerlendirmesi"