Buyum ! İçimden Geldi ! - Bir milyon kalem

Bir milyon kalem

Blog yazarları topluluğu

21 Haziran 2010 Pazartesi

Buyum ! İçimden Geldi !


burası ilginç bir platform.her telden insanın olduğu bir alan.ben buraya bir yazar arkadaşın yönlendirmesiyle geldim(kendine teşekkür ediyorum).burada gökkuşağının renklerinin hepsini görebiliyorum.bazen bazı renkler daha fazla ortaya çıkıyor,bazen diğer renkler,kendini öne atıyor.bazen de gökkuşağı renkleri içinde olmayan bir renk kaplıyor her tarafı.siyah.gökkuşağının önüne kendini atıveriyor.bazı renkleri ben sevmiyorum,öyle söylenmez mi ?"renkler ve zevkler tartışılmaz"diye. sevmek zorunluluğum yok,ama benim sevmediklerimi yerden yere vurma hakkım da yok.eleştirme hakkım,yorum hakkım var (kendime göre).

birileri birilerini ....izmcilikle suçlama ihtiyacı duyuyorsa, birilerine de onu, başka bir ...izmcilikle suçlama hakkı veriyor.Allah a şükür,hiç bir ....izmle işim olmadı.ben direk söylüyorum YOBAZım.İRTİCACI,ÖRÜMCEK KAFALIyım.o nedenle hiç bir ....izmin içine giremedim.bana kitabım, irticacıların(!) kardeş olduğunu söylüyor,diğerlerinin insani ilişkiler çerçevesinde insanlığı kadar yakın olunması gerektiğini söylüyor.ırkçılığa prim verilmemesini istiyor.günümüzde sınırlarla belirlenmiş alanlarda, o sınırlar çerçevesinde kaos yaratanlara da karşı durulması gerektiğini söylüyor.bu topraklarda doğduk,bu topraklarda büyüdük,biri çıkıp diyorsa "lan ben toprak istiyorum" "has...tir lan ! " dediğimde biri bana ırkçı diyorsa ona da "has...tir !" demiyorsam, yazık bana.

bu alanı zaman zaman seviyorum,zaman zaman bu alanla ilgili nötr düşüncelerim oluyor.ama renk oluyor persfektifime.ilginç yazılar düşüyor,bazen.mesela ben aşk,meşk yazılarına çok meyl edemiyorum,belki aşkı,meşki rafa kaldırmamdan.bana masal geldiğinden.güncel şeyleri daha fazla seviyorum,onlara daha fazla yoğunlaşıyorum.yaş itibarı ile ülkeme(ırkçı :) bazda) faydam olsun,insanlığa faydam olsun,düsturu ile bir şeyler yazıyorum.bu ülke ayakta durursa,dimdik dikilirse,insanlık ayakta duracak çünkü.buna inanıyorum,bunun için hareket ediyorum.

...izmlerin hiç biri beni ilgilendirmiyor;onlar kendi kazanlarına bir şeyler taşıyor.faşizmi de gördük,komünizmi de,sosyalizmi de.diğer felsefik ...izmlere hiç girmiyorum.hatta komik olan başka şey,komünizmin temelini atan karl marx bir yahudi.hatta zengin bir yahudi oğlu.ama komünizm için bir şeyler yapmış(!).faşizmi , zaten insanlık(insanlık denilen şey de o zamanda yine yahudilermiş,bir tuhaflık da burada)zamanında yargılamış...

evet,bu komikliklere ortak olmak istemediğimden benim yolum bana,sizin ki size...

burada olmaya devam ediyorsam,bir davetin icabiyetine inanmam,iki;buradaki rengi seviyorum,renk beni sevmiyorsa,yapacak bir şey yok,icabet etmişimdir,artık gitme zamanıdır.

ama bu zaman o zaman değil.

beni seven,sevmeyen herkese selam ile...

7 yorum:

  1. iyi ki de gelmissiniz, yazilarinizi begenerek okuyorum.

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim,teşekkürü aslında davet eden hakediyor :)

    YanıtlaSil
  3. ''hiç bir ....izmle işim olmadı.ben direk söylüyorum YOBAZım.İRTİCACI,ÖRÜMCEK KAFALIyım.o nedenle hiç bir ....izmin içine giremedim.''

    olduğunuza inanmıyorum...Çünkü savunduğunuz doğrular bu sıfatlarla nitelenemez..Sizi az çok tadıyorsak savunduğunuz doğrular hepimizin kabul ettiği doğrular..Evet hepimiz her türlü-izim lere karşıyız...Dinime ülkeme dilime saygı duymayana düşman olana ben de çok olumlu bakmıyorum bir şeylere saygı duyuyorsam bu da karşımdakini Yaratanadır ve yaratılana da anca bu bağlamda saygım olur..

    Çok açıklayıcı bir yazı olmuş elinize sağlık..

    YanıtlaSil
  4. arif olana...
    anlamayanlar,pkk kamplarına gitsin,oralarda da aklına ben geleyim.

    YanıtlaSil
  5. Lafın tamamı ahmağa söylenirmiş... Anlayan anlamış olmalı artık... (:
    Bende düzenli takip ediyorum yazılarınızı ve bir izme yerleştiremedim henüz (:
    Emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
  6. ama isterseniz bir ...izm yazısı yazarım :) (istek üzerine).bu olsa olsa turİZM :) yazısı olur.

    YanıtlaSil
  7. :D Fena olmaz hani...
    Ülkemizin turİZM açısından maden kaynaklarına değinebilirsiniz... (:

    YanıtlaSil

Lütfen düşüncelerinizle katkıda bulunun.

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Sayfalar