Banner

pepsi yaşatır seni....



telefonuma bir süredir gelen " değerli abonemiz Seda SAYAN'ın pepsi yaşatır seni kampanyasına özel çekilişte hattınız 1500 hat arasında 4. olmuştur. 25 bin TL ödül kazandınız. Bilgi için 05312489721 Pepsi Danışma hattını arayınız" mesajına artık bugün yenik düştüm ve aradım... Allahım nasıl kıro bir sestir öyle telefonun diğer ucundaki;
- alooooo, nerdesiniz siz şimdi? Hemen bankaya gidip bir hesap açtırıp 1010 TLyatırıp bizi arayabilir misiniz?
+ neden?
- 25 bin TL yatıracaz hesaba ama önce sizin hesaba para yatırmanız lazım!!!

nasıl yani ya?

sonra Turkcell'i aradım ve bir dolandırıcılık şebekesi olduğunu, ancak kontörlü hatlarla bunu yaptıkları için yakalanamadıklarını, savcılığa bildirimde bulunduklarını öğrendim...
satmayın kardeşim her önüne gelene hat diye fırçamı da kaydım... malum MHT krizi vardı bana yaşattıkları, acısını çıkardım...

*1010 TL'de ne ki !10 TL ne alaka?
* Yakalayamamak ne demek? Pepsi- Seda Sayan, Türkiye İş Bankası ve Turkcell 3' lemesi gerçekten bunu engelleyebilecek bir 3'leme di'il mi yani?
*Ay o ne acemi dolandırıcılık repli-k-idir öö'le:)))

* dolandırıcılar tarafından da olsa seçilmiş olmak güsel mi ne:P

pek bi' hoş kalın:)))

Yorum Gönder

5 Yorumlar

  1. uhhh banada ödül kazandınız diye mesaj geldi ama ben kontur kazanmak için birilerinin oyunu olduğunu düşünmüştüm. iyi ki aramamışım:)

    YanıtlaSil
  2. bana da kaç gündür ısrarla aynı mesajı yolluyorlar.daha önce de böyle birşey okumuştum o yüzden aramadım.
    inanılır gibi değil ama bankaya hesap açıp o parayı yatıranlar da varmış.
    hayret doğrusu..
    bir de yurtdışından gelen çağrı olayı var.arada kendileri çaldırıp kapatır beni :)
    turkcell resmi siteside bu konuyla ilgili bildirimde bulunmus o numaraya geri dönmeyin diye..
    ne hale geldik artık..
    herşeyde bir dolandırıcılık..
    Allah sonumuzu hayır etsin..

    YanıtlaSil
  3. Meknun; bana da o çağrılardan geliyor, bir de geçen kol saati kazandınız arayın diye mesaj gelmişti...
    aman allahım ne şanslıyım, habire birşeyler kazanıyorum:PP

    YanıtlaSil
  4. Beyazın istilası,güldürdün beni :)
    Şanslarımız bu aralar pek bi açıldı gerçekten :)
    Ben de kazandığım bütün paraları,konbara kontörleri,indirimleri ve hatta check-up ları onlara bağışlayıp cevap vermiyorum bile..ne bonkörüm dimi :D

    YanıtlaSil
  5. Meknun; iyilik yap denize at tabiki en güseli senin yaptığın, dünya malı dünya da kalır, ihtiyacımız mı var, hıhh!!

    YanıtlaSil

Lütfen düşüncelerinizle katkıda bulunun.