Melike'den inciler: PIRT güzelliği - Bir milyon kalem

Bir milyon kalem

Blog yazarları topluluğu

29 Mayıs 2010 Cumartesi

Melike'den inciler: PIRT güzelliği



Güzellik algılarımız farklı farklı ama bir çocuğun gözlerinden hayata bakabildiğinizde nelerin güzel olabileceğini görüp şaşırmamak imkansız. Siz de ben gibi sadece ruh ve beden güzelliğinden ibaret sanıyorsanız bu kavramı yanıldığınızı az sonra öğreneceksiniz. Lütfen bizi okumaya devam edin efendim:)

Melike'mi artık hepiniz tanıdığınıza göre Melike'mli bir günün öyküsünü daha anlatarak başlayalım sözlerimize...

Melike'nin sabahı olmuştur artık ve bir müddet sonra dükkana inilir babanın yanına. Ağlamaklı söze girilir:

-Baba ben bilgisayar istiyorum...

-Alırız kızım ama sen TV izliyordun noldu çocuk TV'ye.

-Annem Dantel Erkan bakıyor. (Güler Erkan) . Ben bilgisayar istiyorum. Kuaförcülük oynucam...

-Alırız kızım doğum gününde sana benden bir bilgisayar söz.

-Baba pastaneye gidelim mi?

Pasta yiyelim doğum günüm olsun mu?

-Olmaz kızım doğum günün Nisanda.

-Off ya. Bugün Cuma, yarın Mart sonraNisan mı?

-Yok kızım. Yatcaz kalkcaz, yatcaz kalkcaz, yatcaz kalkcaz ben sana söylerim.

-Peki Baba.

-Baba Balıkesir'de Allah var mıdır?

-Var tabi kızım. Allah her yerdedir. Neden sordun ki?

-Kar yağsın, çocuklar oynasın diye dua ediyom ya.

Betül ablam Balıkesir'de okulda ya. Oraya gidince dua etsem de oynasak olur mu?

-Olur kızım. Sen gel şimdi omuzlarımı çiğne bir bakalım.

-Haha ha.. Baba çok komik. (sırtta bir çocuk yürütmek enfes bir masaj tekniğidir tavsiye ederim)

-Baba sana bişi sölicem.

-Söyle kızım.

-Benim "pırt"'ım çok güzel ama seninki o kadar güzel değil.

-O ne ya kızım?

-Hani pırt yapıyoz ya.

-Melike Hay! Allah müstahakını versin. İyi günler gör sen emi...

dsc02027

4 yorum:

  1. Seninki güzel değilmiş işte babası, ne yapsın kız:))))

    YanıtlaSil
  2. ahahaha cok seker ya maasallah :)

    YanıtlaSil
  3. Size baktıkça kendi çocukluğumla babam aklıma geliyor. :)

    YanıtlaSil

Lütfen düşüncelerinizle katkıda bulunun.

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Sayfalar