Banner

"Hırellez Dileği/m"



"Hıdrellez Dileği/m"


"Neyi seviyorsam rahat rahat sevebilen,
neyi düşünüyorsam rahat rahat söyleyebilen,
neyi yaşamak istiyorsam dibine kadar yaşayabilen olmak istiyorum."

"Kendime yakıştığı gibi yaşamayı,
kendimi sevebileceğim seçimler yapabilmeyi,
kendim gibi, içimden geldiği gibi, kendime özel biri olabilmeyi ve bunun için gereken cesarete ve güce sahip olabilmeyi diliyorum.."

"Yaşadıkça büyüyen, bilinen en görkemli sarayları bile gölgede bırakan bir GÖNÜL EVİne sahip olabilmeyi,
ayaklarımı yerden kesen, beni bana son sürat götüren AŞKın yüreğimden eksik olmamasını diliyorum.."

"yürek cebim, yeşil yeşil, SEVGİ ve ŞEFKAT tomarlarıyla dolsun, taşsın istiyorum.."



"HU'L YA"

Yorum Gönder

3 Yorumlar

  1. merhaba,tüm güzel dilekleriniz gerşekleşir inşallah..sevgiler..
    http://www.selmaer.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. HAYRIMIZA OLAN BÜTÜN DİLEKLER GERÇEKLEŞSİN İNŞALLAH.. GERÇEKLEŞMİYORSA HAYRIMIZA DEĞİLDİR VE YİNE ŞÜKRETMEK GEREKİR..

    SEVGİLER, SELMA ER..

    SEVGİLER, KYBELE F..

    YanıtlaSil

Lütfen düşüncelerinizle katkıda bulunun.