Banner

Bir Başkalaşım Hikayesi

İşte peçete transfer tekniği ile bir ayakkabılığın başkalaşmış hali...
 
Kiracı olduğumuz dönemde,  yani eve kalıcı birşey yaptıramadığımız bir dönemde almıştık bu ayakkabılığı. Neden siyah almışız hatırlayamadım:) Ama krem rengi boya ile siyahı kapatmak zormuş, 4 kat boya yaptım.


Normalde 1 tüp boya ile birçok şey boyayabilmiştim. Bu ayakkabılığa 120 ml'lik bir tüp boya kullandım siyah olduğu için.

Boyalarımı alırken tek tek satılan peçeteleri gördüm, bunu çok beğendim, aldım ve ayakkabılığıma kısmet oldu:9 Yan sütunlarını da peçeteledim.




Peçetenin bir kısını da üst tablaya transfer ettim. Şimdi ise bunun üzerine nasıl ayakkabı koyacağım diye düşünüyorum:)


Gün ışığında çekebildiğim nadir fotoğraflarım arasına girdi ayakkabılık fotoğraflarım. 19 Mayıs tatilinden yararlanıp gün ışığında çektim fotoğraflarımı.


 Ne dersiniz, ayakkabılık yerine ne yapabilirim bu eski ayakkabılığımla? El emeğine insan kıyamıyor bir daha anladım bu işin sonunda:))

Yorum Gönder

6 Yorumlar

  1. Çok şirin olmuş buu :)) Ellerinize sağlık, bencede bu artık ayakkabılıktan çıkmış, ama ne olarak kullanılabileceğindende emin değilim :) mutfakta işinize yarayabilirmi ki?

    YanıtlaSil
  2. sevgili derkenar, beğenin için teşekkürler mutlu oldum. birçok kişi sizinle hemfikir, mutfakda değerlendirmemi önerdiler. bir diğer kısım arkadaşlar ise banyoda değerlendirebilirsin dediler. ben de karar vermeye çalışıyorum hala:)

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel olmeş gerçekten...
    Eğer koridorunuz veya oturma odanız müsaitse telefonluk olarak kullanabilirsiniz,alt raflara da biblo tarsı süs objeleri koyup kullandığınız mekanı şenledirebilirsiniz

    YanıtlaSil
  4. çok teşekkürler Ebruli Günce; beğenmenize sevindim. Önerileriniz için de ayrıca teşekkürler, hoş fikirler

    YanıtlaSil
  5. olmeş....
    tarsı...
    yazarken gözlerim neredeymiş benim?Sanırım yaptığınız raflığa bakıyormuşum :))

    YanıtlaSil
  6. inanır mısınız ben farketmemiştim bile bahsettiğiniz hataları:) sevgiler

    YanıtlaSil

Lütfen düşüncelerinizle katkıda bulunun.