Ballı Avakodo - Bir milyon kalem

Bir milyon kalem

Blog yazarları topluluğu

31 Mayıs 2010 Pazartesi

Ballı Avakodo

Egzotik kaçamaklara devam ediyoruz. Bu sabah ki içeceğimiz: Avakado. Son günlerde günde 8 bardak su için reklamlarını görür hale geldik. işte vücutta su etkisi yaratan, cildi besleyen harika bir meyve. E ve C vitaminleri açısından oldukça zengin bu meyvenin afrodizyak etkisi yaptığı da bilinmekte. Avakado çok çeşitli şekillerde yenebilir. Ben salatasını vemakarna sosunu denedim. Bugün ise sizlerle birlikte içecek olarak hep birlikte deneyeceğiz. Şimdiden afiyet olsun!

Malzemeler:
2 orta boy avokado
1 büyük muz
2 su bardağı süt
3 yemek kaşığı bal

Yapılışı:
Avakadoyu ve muzları soyun. Her ikisinide küp küp doğrayın. Doğradığınız meyveleri elektirikli çırpıcının içine koyun. Üzerine sütü ve balı ilave edin. Sonra 2 dk kadar akışkan bir kıvama gelinceye kadar çırpın. İçeceğimiz hazır.


Bu içeceği egzotik kaçamaklar yazıma yorum yazan arkadaşlara armağan ediyorum.

1 yorum:

  1. Teşekkür ederiz :)
    Şu anda yurtdışındayım blenderım ya da robotum olmadığı için yapamıyorum hiçbirini.
    Tazeleriyle yetiniyorum :)
    Evime bir gideyim hepsini tek tek deneyeceğim inşallah :)

    YanıtlaSil

Lütfen düşüncelerinizle katkıda bulunun.

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Sayfalar