Banner

KUŞDİLİ-M - Ünsal Çankaya

KUŞDİLİ-M-

" bir mavi kuş var yüreğimde..."

Bukovski değilim
elbette
sigarayı bıraktım ben ,
viski sevmezdim zaten.
boğmuyor , zehirlemiyorum ...
sadece
geceleri konuşuyor ,
uyuyorum birlikte...

" bir mavi kuş var yüreğimde..."

üstelik
kanadı kırık
gagası bağlı
uçmayı unuttuydu zaten
içime tünediğinde.
çoktandııır ,
ah çoktandır benimle

ağlamayı biliyor,
biliyor çağlamayı
benim bilgime özge

"bir mavi kuş var yüreğimde."

kanıyorum sessizliğinde
kanıyor sessizliğime
çırpınıp duruyor kendi dilince.

13.2.2010.GEBZE.

Yorum Gönder

2 Yorumlar

Adsız dedi ki…
ne kadar güzel bir süpriz!
nisan biterken dudağımda bir tebessüm kaldı...

sevgimle.
AYKIZ dedi ki…
Uzağa gidenim , bu şiir değişti biraz, hep öyle olur, Koridor Kültür-sanat ve Edebiyat dergisi 2010 güz sayısında yayımlanacak...yayım sonrası düzeltmeye geleceğim...bekleyip-demlenmesi gerekiyormuş , zaman bunu sağladı...