Banner

Coca Cola İçen Katildir!

Hayrettin Karaca; dıştan baktığınızda sevimli bir dede.Ben kendisini çok sevmem.Kendimce sebeblerim vardır.
Ancak,sarf ettiği bir cümle sayesinde,ellerini öpesim geldi.Ben söylediğimde ses getirmeyecek olan,ama Hayrettin Karaca söylediğinde gürültü çıkaracak bir durum. "Coca Cola İçen Katildir!"
Herkesin aynaya bakmasını sağlayacak bir slogan."be-ben,ben de içiyorum!"dediğinde niyesini,sonucunu sorgulattıracak bir slogan.Çok uzun bir yazı olmasına gerek yok.Ben de Hayrettin Karaca ile aynı düşünüyor ve yıllardır da bunu söylüyorum,yazıyorum vs.Bir kez daha yazma şansı oluşturduğu için Hayrettin Karaca'ya teşekkür ediyorum ve bağırıyorum,lütfen siz de aynaya bakın: "COCA COLA İÇEN KATİLDİR!"

Yorum Gönder

11 Yorumlar

  1. Bu slogana karşı çıkacak çok kişi olur...Ben size katılsam da karşı çıkacak da çok olur...Radikal bi cümle!

    YanıtlaSil
  2. Olaya eğer emperyalizmin ürettiği bir içecek olarak bakılıyorsa ve bu yüzden o içeceği içenler katil ise.

    Yediğimiz, içtiğimiz ve hatta giydiğimiz, teknolojinin her türlüsü emperyalizmin birer ürünü.

    Sadece o içeceği içenler değil emperyalist-kapitalist olmayan ülkelerde yaşayan herkes birer katildir.

    Saygılar. Işık

    YanıtlaSil
  3. coca cola, siyonizme para aktardığını ilan etmiş bir firma.o nedenle kapatalist,emperyalist tarafı ayrı bir konu.sadece bu nedenle o slogan sarfedildi.her içilen cola,filistine sıkılan bir mermi gibi geliyor bana.ya da dünyadaki kaosa finans.

    YanıtlaSil
  4. slogana karşı çıkan da illa ki olur,sonuçta neredeyse her eve coca cola giriyor ve seviliyor.ben yukarıda yazdığım pencereden bakıyorum,eleştiri,yorum,cevap yazacaksa birileri bu pencereden önce bakıp benim görmediklerimi göstererek yorum yaparsa sevinirim.

    YanıtlaSil
  5. Dolaylı yoldan katil olacağı konusunda size katılıyorum. Aynı şeyi Vakko için de düşünüyorum. Özellikle hala Vakko dan başörtüsü alıp etiketini arkaya getiren zihniyeti hala anlamıyorum. Hem de İsrail'e yardımı bu kadar açıkken.. Üstelik bu ürünlerin alınması gerekli de değil. Gereklilik varsa almak ne kadar doğrudur bu da göreceli ancak sırf birilerinin göz zevkini, tat zevkini tatmin için satın aldığı her bir eşya zulmü ddestekliyor. Bence o ürünleri alan insanları her bir zulüm dalgasında tebrik etmeliyiz(!)

    YanıtlaSil
  6. Keşke herkes bu şekilde baksa..kola konusunda da diğer konularda da keşke daha duyarlı ve dikkatli olsak..keşke denmez ama ben bu konuda keşke diyorum...Rabbim doğruları görüp o yolda devam etmeyi nasip etsin..

    YanıtlaSil
  7. Papuç, ilk defa duydum müthiş bir lafmış. Tam Engin Noyan'lık :))

    YanıtlaSil
  8. Işık, bir çok şeyi görsek veya görmesek bu bizim tavrımızı engellemez. Bizim buradaki görevimiz -uygulayanların- kendi adımıza onlara destek olmamak. Devlet şunu yapıyor, bu bunu yapıyor dersek devlet neler yapıyor. Ona bakarsanız son uçak siparişi verilmeden yaşanan gerginlikte millet ayağa kalktı bir özür telefonundan sonra uçak siparişi verdik.. (maalesef)

    YanıtlaSil
  9. devletin yapmamasını istediğimiz şeyleri yapması,bizim neler yapıp,yapmamamızı belirlememeli.eğer biz yapıyorsak,kendimize özeleştiri yapabilmeli,arzularımıza nispeten gem vurmaya çalışmalıyız;diye düşünüyorum.
    saygı ile...

    YanıtlaSil
  10. @ışık,
    ''e o paralarla da Filistinliler öldürülüyormuş gibi basit bir mantıkla bakarsak bir çok şeyi göremeyiz.'' Filistinliler öldürülüyormuş gibi basit bi olay değil ki basit bi mantık olsun..!!

    YanıtlaSil
  11. Burada ki "basit" kavramı tek bir pencereden bakmak anlamında kullanılmıştır.

    Yoksa hangi milliyetten olursa olsun ölen insanların canlarını basite almak için kullanılmamıştır.

    Bu kadar "basit" düşünecek bir yapıya sahip değilim.

    YanıtlaSil

Lütfen düşüncelerinizle katkıda bulunun.