Banner

çiniler ve çinimsilerim :)

-gelsin yeni çiniler ve çinimsiler-

eveeeet..gelsin yeni çiniler.. ilk çini çalışmam doğaçlama olduğu için çini değil,çinimsi idi.(kabul ediyorum) saygıdeğer çini üstadlarına ayıp olmasın diye 2.çalışmamda gerçek çini yapmaya karar verdim. (ansiklopedi diliyle :p-- bknz:şekil 1a ve 1b)
şekil 1a
şekil 1b
çok uzun sürdü bunu yapmak,insan biraz da mükemmeliyetçi olunca..ama itiraf etmeliyimki çok sıkıldım bunu yaparken.aynı şekil,aynı renkler...

yok yok özüme dönmeliyim dedim...bana daha uygun motifler (bknz:şekil 2a) yada yine içimdeki resim aşkını kullanaraktan doğaçlama (bknz:şekil 3a ve 3b) yapmalıyım dedim kendi kendime..
şekil 2a
(pın için yaptığım kolye ucu,umarım beğenir)

şekil 3a
(kendime özel fincan-önden görünümü)


şekil 3b
(kendime özel fincan-arkadan görünümü)


muhtemelen salı günü fırınlanacaklar...fırın nasıl birşey diye sorarsanız eğer:

pişmiş hallerini de sunucam tabiki size...

Yorum Gönder

0 Yorumlar