Banner

Alo,Ben......Nasıl yardımcı olabilirim?

Eskiden Müşteri Hizmetleri Temsilcisi(MHT) olarak telefonun diğer ucunda olmanın, dünyadaki en zor işlerden biri olduğunu düşünürdüm... Öfkeyle ağzıma gelen herşeyi söylerken ve karşımdaki saygısını hiç bozmazken, "bir el uzanıp kulağımı çekse müstahaktır bana" diye düşünürdüm bir taraftan, lakin kendimi durduramazdım... Üstelik ben ne söylersem söyleyeyim, karşı taraf her cümlesinin başına ya da sonuna "efendim" kelimesini eklemeyi unutmazdı...
Dün ismi lazım di'il; hatta "adı batasıca" bir GSM operatörünün MHT ile yaptığım görüşmeden kısa bir replik attırmak istiyorum buraya;

BEN: Beyefendi 5 gün önce APS ile gönderilmek üzere fatura ayrıntısı istemiştim hala elime ulaşmadı.
MHT: Hanımefendi kayıtlarımıza göre biz göndermiş görünüyoruz, postaneniz ile bağlantıya geçiniz.
BEN: Postanemle ilgili bir sorun yok, daha öncede sizden ayrıntı talep etmiştim ve hep aynı sorunu yaşıyorum, asla elime ulaşmıyor, bana gönderdiğinizi belgelendirebilir misiniz lütfen?
MHT:(Sesini yükselterek) Hanımefendi siz bize postanenizde sorun olmadığını belgeleyebilir misiniz?!
(Anaaa,nasıl yani ya!!)

Ve bugün bir havayolu şirketi 19:30 uçuşumun 23:15 'e ertelendiğine dair bir SMS gönderdi.. Daha sonra 17:54'te "uçuşunuz ertelenmedi, yalnışlık oldu pardon!?!" diye bir SMS geldi.

Saat:18:00-Mesai Çıkışı
En yakın servis saati:18:30
Şehir: İstanbul
Uçak Saati:19:30
!!!!!!!
Ve bir telefon ilgili hava yolu şirketinden;

MHT: SMS'imizin elinize ulaşıp ulaşmadığını teyit için arıyorum.
BEN: cırlıyorum sürekli; ne dediğimi hatırlıyamıyorum şu anda:)))
MHT: (Kesinlikle azarlayarak!!)Hanımefendi, biz bildirerek hatamızı düzelttik, nasıl yetişeceğinizi siz bilirsiniz, ister gelirsiniz ister gelmezsiniz, yapabileceğimiz birşey yok!

Aman allahım ya bunlarda dil papuç kadar olmuş...Dövseydin Hakancım birde...

Bu 2 görüşme nedeniyle yaşadığım sinir harbi, beyin nöronlarımda tahribata sebep olduğundan, ben birkaç günlüğüne Family Hotel'e sığınıyorum;

"Müsait Bir Yerde" inerekten...

*uçağıma yetiştim, çünkü bütün telaşeye rağmen uçak yinede rötarlı kalktı:((
** Havaalanı görevlileri akülü scooterla geziyor, ilk defa gördüm, çok eğlenceli:PP
***Havaalanları fare kapanı gibi, kendimi içerde kapana kısılmış hissediyorum:((
 
 

Yorum Gönder

0 Yorumlar