Banner

25 cm.'lik boşluk ve 1 popo

..."sükut-ü lisan, selamet-i insan" der ya büyükler...
...yok öyle birşey...
...hatta diline sahip çıkınca tepene çıkıyor bir grup cengaver...

Kürkçü dükkanı Arkaoda'ya çok zaman olmuştu ki gidilmemişti..
Dün gece hadi bir bira içelim diyerekten yola konuldu... "önce giden yer kapar" kişisi olarak, ben!! 2 kişilik bir yere oturdum.. Bilmeyenler için mekanda sandalye-masa kültürü yoktur.. sedir gibi minderler filan, bir de kadife ve rengarenk, nuh nebiden kalma berjerler vardır... çokta güseldir hepsi; özellikle kırmızı berjerleri alıp sırtınıza eve götüresiniz gelir...

herneyse, konuyu dağıtmıyorum ve hemen gelip tepemde dikilmiş olan, elinde captain black sigarasıyla mesih suratlı genç adama geçiyorum...

*burası boş mu acaba?
+arkadaşım gelecek....

biraz ötemde oturan başka birine daha aynı soruyu sorup, aynı cevabı aldıktan sonra,ortalama 25 cm. aralık koyaraktan oturuverdi bizimki...

+ arkadaşım gelecek dedim ama duymadınız sanırım:!!!
* E arkadaşım dediğinize göre 1 kişi gelecek yani, ikimizin ortasına sığar....

hayır yani arkadaşınız gelince kalkarım filan yok, ortamıza sığar işte..birde benim haberim yok ama biz ve ortamız diye birşeyde olmuş bu arada:&&

*25 cm.- ikimizin ortası- arkadaşımın poposu- birinin bana çimdik atmasını isteyişim- bla, bla, bla....*
böyle durumlarda içimden geçirdiğim cümleyi bu defa dışıma taşırdım ve dedim ki;
"pardon ama sizi buraya parayla mı gönderdiler?/!"



Yorum Gönder

0 Yorumlar