Banner

Tekerleme Tadında Seviyorum =)


Seviyorum kendimi

Seviyorum çeri çöpü,uçan böcüğü,otobüs şöförünü, tezgahtar işveli kızı, asık suratlı milli piyango satıcısını, mendil satan çocuğu, gevrekçi yaşlı amcayı...
Her yüz, her bakış, her gülümseyiş bir hatıra barındırır daima...
Geçmişten bir iz, bir dokunuş, bir damla gözyaşı yer eder akıllara...
Unutulmaz ilk bakış, ilk dokunuş, ilk öpüş...
Ve unutulmaz, son söz, son bakış...
Seviyorum seni hayat, herşeye inat!
Seviyorum beni sevmeyen seni
Seviyorum seni, bir başıma bırakıp gittiğin halde beni...
Uçan kuş, yere düşen yaprak, son dakikalarını yaşayan kelebek, kozasını ören ipek böceği, ayakkabı boyacısı çocuk, kornasına basmaktan bıkmayan gürültücü taksici seviyorum seni...
Seviyorum bu karmaşayı.
Ve en çok sevdiğim sen, ardında kalan ben..
Daha güçlü daha olgun...
Daha bir dik başlı, daha bir kararlı
Seni sevdiğim yalan değil yanlıştı!
LAF!
Meğer bir hataymışsın benim için!
YANILGI!
Bitti...
Gitti...
Her şey sürekli değil ki...
Ama durmadan devam etmek gerek
Elbet bir gün seven biri çıkar seni de sabret.
Seni de unutmadım dünya!
Seni de seviyorum bu küçücük yüreğimle :)

Yorum Gönder

0 Yorumlar