Banner

SEVGİLİM BEKLE SABAH'A AZ KALDI.




Ne çok renk değiştiriyoruz son zamanlarda sevgilim!
Daha dün kırmızı'ydık şimdi başka renklerdeyiz.
Sen Başka bir yatakta, beyaz çarşafların üzerinde sabahı uykusuz beklerken, ben ise karanlık siyah oda da beyaz sabahı uykusuz bekliyorum sen gibi.

Sevgilim! Sana kavuşmayı bekliyorum bu gece ilk defa.
İlk defa seni bekliyorum. Ben seni hiç beklemedim oysa.
Sen hiç bekletmedin beni. Hiç bukadar uzak kalmadın bana.
Bu gece en sevdiğin diziyi izleyemedim sensiz. Yemek yemedim.
Sen, bu gece çay içmedin diye bende içmedim.

Bu gece baş koyduğumuz yastılara baş koymadım.
Sevgilim! Hiç ağlamadım yokluğuna bu gece.
İnadına güldüm...
Bilirim sen her halimi hissedersin. Ağlarsam belki duyarsın sesimi diye korktum...

Sevgilim! Meleklerimiz uyudu. Az kaldı sabaha
Tamam kızma gözlerimi ağrıtmam bilgisayar başında.
Merak etme bende uyurum az sonra.
Sabahın ilk ışıklarıyla olacağım yanıbaşında.

Hadi! Az daha sabret.

Yazan: Siyah kelebek.

Yorum Gönder

3 Yorumlar

  1. sevgili siyah kelebek;

    çok güzel bir paylaşım olmuş yüreğinize ve kaleminize sağlık...

    saygılarımla...

    YanıtlaSil
  2. Kalemine sağlık canım tüm duygularını ve yaşadıklarını ifade etmiş ve bizede hissettirebilmişsin tebrik ederim, anladığım kadarıyla eşin hastanedeydi sen bunu yadığında ve yine sanırım bu mini ayrılık son buldu ve yine kavuştunuz mutlulukla:) Acil şifalar diliyor ve iyi haberlerini bekliyorum, sevgiler...

    YanıtlaSil

Lütfen düşüncelerinizle katkıda bulunun.