Banner

Gipsy Kings müziğin kralları

Aşk, aşk ve aşk... Aşksız müzik olmayacağı gibi müziksizde aşk olmayacağını bilmemiz gerekir. Gipsy Kings yani Çingeneler Kralı olarak tanıdığımız yada bu yazıyı okuyunca tanıyacağınız bir müzik grubu. Aslen İspanyol olan ve Fransız kenar mahalle Çingeneleri olarak bilinen bu grup Rumba ve Flamenko tarzı müzik yapmaktadırlar. Bu ne tarz! Derseniz, hani eski filmlerde genç bir adamın, bir bayana gitar eşliğinde müzik yapması gibi bir şey diyeceğim ama anlatamamış olacağım. En iyisi yazının sonundaki linklere tıklayarak dinleyebilirsiniz. Bileniniz illaki vardır eminim ki benim gibi düşünüyorsunuzdur. Çünkü tanıdığım birçok kişi bu adamların müzik tarzlarını sevmektedirler hatta bayılmaktadırlar. Özellikle Hollandalı bir arkadaşım albümünü getirmişti. Sevgiliniz var ise herhangi bir albümünü hediye etmenizi tavsiye ederim. Birçok ülkede sanatçılar Gipsy Kings grubunun şarkılarını kendi dillerine çevirmişlerdir. Bizim ülkemizde de var ama isim vermek istemiyorum :)
Müzik dinlerken klip izlemek ayrı bir güzellik. Eskiden fazla seyretmezdim hatta klipleri çok saçma bulurdum ama birazda müziğe yakın olunca ve klip ile iç içe girince saatlerce bıkmadan bir film gibi izleyebiliyorum. Buyurun Gispy Kings…

Gipsy Kings - Bamboleo
Gipsy Kings - Bamboleo
Gipsy Kings - Djobi Djoba
Gipsy Kings - No Volvere

Yorum Gönder

0 Yorumlar