Banner

Birmilyonkalemin logosu mu?

Birmilyonkalem bloguna baktım her zamanki gibi blogda bana baktı. Gözüm logoya takıldı ve kendi çapımda bir logo yapıp birmilyonkalem blogunun logosunun değişmesi için öneri sunmaya karar verdim. Henüz yeni yeni yazmaya başladığım bu bloga ufak tefek bir katkıta bulunmak hoşuma gider. Bilmem beğenir misiniz? Logoyu alta koydum, hiç yoktan içimdeki canavarı bir nevide olsa susturmuş oldum. Blogun logosuna gelince arka planın lacivert rengi olması ve logonun ise beyaz renk olması işi biraz bozmuş sanki. Yada bu benim fikrim... İşte öneriye sunduğum 3 adet aynı tiplemede logo...


 1 Numara
 
2 Numara
  
3 Numara
 

Yorum Gönder

2 Yorumlar

  1. paylaşımın için çok teşekkürler ama o kalem biraz asabi durmuyor mu?

    YanıtlaSil
  2. Hımmm... İlk fırsaatta değiştiririz.

    YanıtlaSil

Lütfen düşüncelerinizle katkıda bulunun.