FERYAT FİGAN EDİYORSUN - Bir milyon kalem

Bir milyon kalem

Blog yazarları topluluğu

14 Ocak 2010 Perşembe

FERYAT FİGAN EDİYORSUN



Ben sana gülüyorum
Oyuncağı alınmış çocuk gibisin
Bağıra bağıra ağlıyorsun
Feryat figan ediyorsun
Hakaretler yağdırıp ortalığı ayağa kaldırıyorsun



Ben sana üzülüyorum
Dünyanın sonuna gelmiş gibisin
Haykıra haykıra inliyorsun
Feryat figan ediyorsun
Trilyonluk bileti kaybetmişçesine çıldırıyorsun



Ben sana şaşırıyorum
Şiddet üreten teröristler gibisin
Durup durup harlıyorsun
Feryat figan ediyorsun
Köşeye sıkışmış bir kedicesine saldırıyorsun



Ben sana geliyorum
Sense benden kaçar gibisin
Uzak uzak duruyorsun
Feryat figan ediyorsun
Sevgi ve hoşgörü mefhumundan kaçıyorsun



Ben sana taşıyorum
Sense sevgimi istemiyor gibisin
Kaçak kaçak güreşiyorsun
Feryat figan ediyorsun
Hedefine ulaşacakmış gibi vurup kaçıyorsun



Ben sana söylüyorum
Hakikatlerden ürker gibisin
Allah Allah demiyorsun
Feryat figan ediyorsun
Emeline ulaşmaya Müslüman davranıyorsun



Ben sana yazıyorum
Tüylerini dikmiş kirpi gibisin
Gülümsemek nedir bilmiyorsun
Feryat figan ediyorsun
Sevmesen de kimseyi, yaratan için seviliyorsun


Feyzullah Kırca
Akbaşlar Köyü / Dursunbey

1 yorum:

  1. sözler eksik kalır hissettiklerimin yanında. yüreğinize sağlık.

    YanıtlaSil

Lütfen düşüncelerinizle katkıda bulunun.

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Sayfalar