BÜYÜLÜ KURABİYE - Bir milyon kalem

Bir milyon kalem

Blog yazarları topluluğu

14 Ocak 2010 Perşembe

BÜYÜLÜ KURABİYE


İçine biraz hoşgörü, biraz sabır, neşe, ölçülü öfke, merhamet, iyi niyet, gayret koysam kurabiyelerin. Onları teker teker yedirsem önüme gelenlere. Bu büyülü kurabiyelerden tadanlar kendilerinden geçseler. Başkalaşsalar, karşısındakini ötekileştirmeseler. Bana da eline sağlık deseler olmaz mı?


Acaba toplatırlar mı kurabiyelerimi ya da beni içeri alırlar mı? Hey, sen ne hakla bu sistemi bozuyorsun diye! Değiştirme bizi, biz halimizden memnunuz derler mi?

4 yorum:

  1. Bana öyle geliyor ki, sen dalgaların sesini çok fazla dinlemişsin ve olmayacak bir hayale kapılıp gitmişsin.:))))

    Geldiğinde haber ver, kapıyı açıp alalım seni de aramıza.:)))))

    YanıtlaSil
  2. Bir kere bu kurabiyeyi yapmayı düşünmeniz bile sizin bu hayalinizi bi şekilde gerçekleştirmeye şansınız var demektir diye düşünüyorum ve düşünceme de katılıyorum :)))))

    Ben alırım bi kurabiye:)

    SEvgiler....Yüreğinize sağlıkkkkk

    YanıtlaSil
  3. ben bi kafamı duvara çarpıp gelecem ne biçimmmmmmmmmmm cümle kurmuşum :)

    Ne demek istediğimi sen anlamışsındır heralde dalgaları aşmak :) kıt türkçem için özr dilerim :)

    YanıtlaSil
  4. bende yemek istiyorum bu büyülü kurabiyelerden. yemek yemek doymamak, başkalaşmak, bambaşka olmak istiyorum...

    YanıtlaSil

Lütfen düşüncelerinizle katkıda bulunun.

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Sayfalar