Banner

Bu MİM Benden Çıkmaz Korkmayın ;)


Bu MİM Benden Çıkmaz Korkmayın ;)

MASAL  'ın Soruları ve Benim Cevaplarım....

1)Sizi en çok üzecek 0lay nedir ?
Aileme ve sevdiklerime bişey olması...Ve içimdeki çocuk denen (ki ben buna asıl ben diyorum) onun ağzının mühürlenmesi beni bitirir...



2)Nerde yaşamak isterdiniz?
MErkez bankasında...ama kimse hesap sormayacak :P 
Yoksa gelemem öyle ''yok paraları neden dağıtıyon ; yok ,seni kim gönderdi kaardeşim;yok, hastamısın babanın parasımı ..vb'' vıdı vıdılara:P


3)Hangi hataları hoşgörüyle karşılayabilirsiniz?
Herkesin hatası kendine beni ne ilgilendirir elalemin hataları :P ben en fazla 1 saat ağlar sonra unuturum giderim... asıl hata yapan düşünsün napacağını...Ama hatanın makbulü ders çıkarılıp bir daha yapılmamasıdır...(heh bu da günün anlamlı sözü olsun )

4)En sevdiğiniz erkek / kadın karakter ?
Rahibe Teresa ve Noel Baba..

5)En sevdiğiniz ressam ?
Salvodor Dali diye biri vardı bi onun adını hatırlıyom ...birde Ninja Kaplumbağalara adını veren ressamlar vardı sanırsam hımm ;)

6)Bir erkekte/kadında en sevdiğiniz özellik ?
Samimi olsun, aklını kalbini beraber çalıştırabilsin ve lütfen zeki olsun espri yapabilsin ve esprileri anlasın ...Dahaa ne istiyiimmmm ;) Aklıma şimdi geldi ,bir de her iki cinste nerde konuşacağını ve nerede susacağını bilmeli...nokta;)

7)En sevdiğiniz müzisyen ?
Lorena McKennet...Bir de yeni tanıştım (mecazi anlamda yahu)   farid farjad diye bi sanatçı var o da harika...Ve birde Rafet el Roman ve Tarkan dinlerim..Bi de Kıraç bi  de Funda Arar bir de ...v.b çok var çokkkkk...ben müzik dinlemeyi severim...

8)Yapmaktan en mutlu olduğunuz iş ?
Kitap okumak, kitapçıları gezmek(hehe),gülmek, denizi izlemek...düşünmekkk..

9)En sevdiğiniz renk ?
Yeşil , mavi, krem rengi...

10)Tarihte en sevmediğiniz karakter ?
Eskilerden sorulduğu için cevaplayamayacam ama şimdiden sormuş olunsaydıı ooooo bir sürü isim yazabilirdim :))) onun için bu soru esgeçiliyor...

11)Nasıl ölmek isterdiniz ?
Bir müslümana yakışır şekilde (inşaallah)

12)Hayattaki sloganınız ?
Ya olduğun gibi görün ya da göründüğün gibi ol  ikisi de olamıyorsan sadece gözüme görünme yeterli :P

13)Şuanki ruh haliniz ?
Şımarık çocuk misali...

Yorum Gönder

3 Yorumlar

  1. Farid Farjad ve denizi izlemek hımmmmm demek öyleee :) Gözüme zınk diye çarptılar birden ortak nokta şeysi buldum diye :) Güzel mim'miş..

    YanıtlaSil
  2. Kitap okumak, kitapçıları gezmek, denizi izlemek...düşünmekkk.

    Sanki beni anlatıyor bu satır :)

    YanıtlaSil
  3. :)) yorumlarınız için teşekkürü borç bilirim efendim :))

    Biri beni bıraksa sahilde ve kitapçıda saatlerce kalabilirim..kitaplara tek tek bakarım içeriklerini okurum ...deli damgası yememek için alacağım kitabı alıp çıkıyorum malesef;) ama en büyük hayalim benim gibi kitap severler için güzel bir kitapevi açıp bi köşesine de kahve içip kitap okuyabilecekleri bi bölüm oluşturmak...Nasip...

    YanıtlaSil

Lütfen düşüncelerinizle katkıda bulunun.