Banner

Kefeni Cebinde Futbolcu..

Off anam.. Ahh anam.. Anam anam anam anam.. Oyyy oyyy.. Offff offf.. Anacığımmmm..

De ki, otuz yaşına yaklaşmış adamsın, bir cebinde kefen taşıman gerekirken, top peşinde yeni yetme veletler gibi koşturmak senin neyine..? Manyak mısın, aklını mı yedin, rahat mı batıyor..?

Bilen bilir, geçen sene, Haydarpaşa'da çalışırken, haftanın üç günü futbol oynardım.. O zamanlar gençtim, saçım daha az dökülmüştü.. Göbeğim, sekiz aylık hamile kadın göbeği gibi değil de üç aylık hamile kadın göbeği kadardı.. Ayaklarım tutuyor, kendimi enerjik hissediyordum.. Günde sekiz kere mastürbasyon yapsam, yine de sapıklık hissi tüm gün yerli yerinde dururdu.. Şimdi öyle mi yahu..? Ne elim tutuyor, ne ayağım.. Göbeğim aldı başını gidiyor.. Kafada saç kalmadı.. Kadın görsem, eskiden salya akıtarak 15 saniye içinde 128 tane fantezi kurardım, şimdi bana bir kadın seslense "Buyur bacım.." diyorum.. Mastürbasyon yapmayalı sekiz ay yirmisekiz gün oldu.. 7 santimlik pipimle abi kardeş olduk.. Demem o ki; bir sene içinde çöktüm.. Bunu sadece ben değil, çevremde kim varsa söylüyor.. Facebook denilen meret sitede, bir sene önceki fotoğraflarıma bakan kim varsa, şimdiki halimi görenler, ya vasiyet hazırlamam için kâğıt uzatıyor ya da bana "rahmetli" diyor..

Ben hâlâ geçen sene ki kadar zinde ve çevik olduğumu düşünerek, futbol turnuvasına katılmam konusunda teklif geldiğinde, düşünmeden kabul edebiliyorum.. Üstelik, teklif eden kişi (kendisi eski müdürüm olur), benim hâlâ iyi bir oyuncu olduğumu düşünmüş olacak ki, gaz vermek için "Tüm takım olarak sana güveniyoruz." diye bir cümle kurabiliyor..

Peki sonuçta ne oldu biliyor musunuz..?

Turnuvanın en kötü takımına, 8-7 yenildik.. Gollerin yüzde seksenini ben attım ancak tamamen önüme düşen topa vurarak attım.. Top peşinde koşup, çalım atıp da gol atabilmiş değilim.. Çaba ve beceri sıfır düzeylerinde.. Boş kaleye topu yuvarladım hepsi bu.. Ne koşabildim, ne de faydalı bir iş yapabildim.. Maç bitişi, ekserisinin müdür olduğu, yaklaşık 20 kişilik seyirci grubu tarafından, hayret dolu bakışlarla karşılaştım.. Sevgili müdürlerim de o kadar tekdüze olmuşlar ki, hemen hepsi aynı cümleyi kurdu bana : "Sana ne olmuş <Çocuk>.. ? Tek başına yeterdin sen o takıma, ne hale gelmişsin.. ? Yazık vallahi.. "

Bana ne olacak..! Göbeğimi taşımakta zorluk çekerken, top peşine koşturmamı nasıl beklersiniz..? Geçen sene saçımda beyazlık yoktu, bu sene saçım bembayaz.. Yeni işyerim rahat, yiyip-içip yatıyorum.. Bırak koşmayı, yürümüyorum bile.. Geçen sene, mutluluk hâyâlleri kurarak dinç kalabiliyordum; bu sene, ne zaman öleceğimi düşünerek, kendime havadar bir yerden mezar arayışı içine girdim.. Velhasıl-ı kelam, bir sene içinde, çürüdüm gittim..

Dünkü futbolun neticesi de şişen ayaklar, ağrıyan kalça kemiği, halsiz bir vücuttur.. Off anam.. Ayy anam... Ayy ayyy.. Anammm.. Off...

Yorum Gönder

0 Yorumlar