Banner

Bu sahne benim, istedigim gibi eserim..



Heyecanini kaybetmissin, yok inancini kaybetmissin..
diririm diririm

$arkida da dedigi gibi galiba icimdeki yazi yazma heyecanini kaybetmisim zira ara verdim bi kac gundur yazmaya.. sebebi yok, sadece öyle oldu iste. $uanda da öylesine yaziyorum, istersen en basindan vazgec okumaktan hI? Cunku kafama eseni yazicam..

bugün yine siradan ve aynilasmis bir gündü.
hafta sonlarini da sevmiyorum artik, hafta iclerini de.
kararsiz bir böceim cünkü ;/

aslinda zaman hizli, sikayet etsek de yavasligindan...
demir gibi dövülürken tavinda hayat, zaman zindan..
zaman ac ve susuz bizlere...

herkes uyumaya cabaliyor, ben uyanik kalmaya...
göz kapaklarim edi ile büdüyü canlandirip bana oyun oynuyorlar resmen :)
birazdan kitap okuyup uyurum.
imla kurallarini,yazim kurallarini hice sayiyorum bu aralar ... kusura bakmayin okurlarim ;p

günler neler tasiyacak bakalim omzuma...

hevesliyim.
derindeyim.
nefesimi tuttum.
dilegimi tuttum.
beklemekteyim...
........
......
...
..
..
.
.
.

on yüz bin milyon baloncuk yuttum.. konusmaya zorlaniyorum sanki.
amaaaann bosver cicagaam..

Kucukken uyumadan önce hep hayal kurardim.. O zamanlar bunye kucuktu ama hayattan beklentilerim buyuktu, yas ilerledikce insanin hayattan beklentileri de azalmaya basliyor.. Ya da hayal kurmanin aslinda hic bir halta yaramadigini essek gibi ögreniyorsun ve birakiyorsun tum pembe dusleri. Kademe kademe asagilara iniyor dileklerin.

* buyuyunce bilim kadini olcam ( 6 yas civari falan)
* uzaya ciksakta fena olmazdi hani varya, en iyisi aya ayak basalim ayy :) ( 7 yas gurubu)
* bayan tegmen olucam ( ortaokul caglari)
* ögretmen olsam yeter Allah'im ( hayati ögrenmeye basladigimiz anlar)
* bir isim olsun yeter ( aci gercekleri kavradigin an)


ve bi sure sonra da zaten hayal kurmaktan vazgeciyorsun.. Akisina birakiyorsun her seyi. Birakalim kendi halinde demini alsin cay diyenler kervanina katiliyorsun.. :)

o kervandan olsam da susmuyor bu gece ic sesim, konusuyor bIbIr. sufle veriyor:

Sufle dedim deeeee $öyle bol krema soslu, mis gibi tereyagi kokusu esliginde, bitter cikolatali agizda dagilan bir sufleee olsa


yanindaaa söyle sahane demlenmis dumani ustunde tuten bir cay olsaaaaaa


amaaa bu tatlilarin öncesindeee, bol acili ev yapimi böyle bol baharatli cIzbIz edilmis sucuk olsaaa



tum bunlari mideye indirirken guzel bir turk sinemasi izlesemmm



basimi yasladigim seyde yastik degildee yârin dizleri olsaaaaaa
ne guzel olurdu dimi..

24 yasindaysaniz hayat bazen cok rutin olabiliyor.. Ve kimi zaman nefsiniz ufak seylerle yetinebilecek kadar kanaatkar olabiliyor..

Bilim kadinligindan , ekmek arasi sucuk .. nerdeeeeen nereyeee dimi :D ama beklentinizin ufak olusu istediginiz seye hemen kavusmaniza olanak sagladigi icin, mutluluk kat sayiniz da artmis oluyor.
siz yine de hayallerinizi yuksek tutun, cunku hayatta hic bir sey imkansiz degildir ;) ama bunu yaparken kucuk seylerden buyuk mutluluklar cikarmayi da ihmal etmeyin.

bu kadar laklak yeter, zibarma vaktidir, adios..

Yorum Gönder

0 Yorumlar